PDA

Vis full versjon : Mensen kom idag 25/8

tulipanen
24-08-2002, 11:39
Mulig denne burde vært på en annen tråd??.

Jeg har nå hatt to stabile sykluser etter p pilleslutt, på 30 dager. I dag fikk jeg mensen 24/8.I følge en kalender(Malpani Infertility Clinic): http://www.drmalpani.com/freefertilitycalculator.htm

Så skal jeg ha EL rundt 6,7,8,9 september.Kan dette stemme? Jeg tror ikke jeg kjenner EL og kan ikke stole på det.. Derfor lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med når jeg burde ha sex, i forhold til å treffe riktig. Jeg vil gjerne at det skal klaffe denne måneden, samtidig som jeg ikke orker en måned til med luring på symptomer osv.

Skal prøve å ikke tenke så mye på dette denne måneden (det gjør det kanskje bare værre), men likevel må jeg jo vite hvilke dager jeg bør satse på.. Takknemlig for svar:-)

Klem fra Tulipanen:leiseg:

Maz
24-08-2002, 11:46
Kjøp eggløsningstester da er du sikker. Hos meg fant jeg ut med disse at jeg hadde eggløsning dag 13 i syklusen. Dine dager ville i så fall passe korrekt.

Det fine med tester at du iallefall er rimelig sikker på at du hadde EL i den intensive prøveperioden.

Ellers er mitt beste råd å stole på slimet. Stå på når det er mest strekkbart.

tulipanen
24-08-2002, 11:56
Takk for raskt svar, jeg følger opp litt det jeg skrev i stad.

HAr ikke kjent det strekkbare slimet i 2 sykluser nå, men det kremaktige hadde jeg mye av for noen dager siden og det varte i 5 dager ca.

Jeg får vel kjøpe EL tester da! Men jeg vil helst unngå, men jeg vil jo så gjerne at vi skal lykkes nå.:p