PDA

Vis full versjon : Gravid og SprayTan!

Emmy78
18-10-2005, 12:15
Skal være forlover i bryllup om 3 1/2 uke til, og bruden og jeg hadde tenkt å spraye oss brune før den store dagen. Skummetmelkhud og lyseblå kjole går dårlig sammen :knegg:

Men i mellomtiden har jeg jo gått hen og blitt gravid. Noen som vet om jeg fremdeles kan spraytanne meg? Solarium orker jeg IKKE, er jo varm som en kakkelovn fra før :Puh: Og når det kommer til selvbruningskremer gir vel kanskje det et ikke så veldig heldig resultat på gravid hud kanskje? Vet lite om hvordan de virker jeg, virker de bare i overhuden, eller går de langt inn?

.Malinka.
18-10-2005, 12:22
Jeg sprayet med brun flere ganger før mitt eget bryllup. Fargen går ikke dypt inn i huden så det skal ikke være farlig, prøv likevel å ikke innhalere for mye av "støvet" det kan vel ikke gjøre godt for noen i grunnen, men uansett så skal det ikke være skadelig. Solarium derimot skal du unngå! :nikker:

siljemoren
18-10-2005, 21:05
Jeg tok spraytan i sommer når jeg var 3 mnd på vei. Spørte på forhånd om det kunne være skadelig og det sa de det ikke var.

Så du kan nok ta det med god samvitighet.

Tidl. bruker
19-10-2005, 13:48
Det tror nok ikke jeg heller skulle være noe problem:snill: kos deg med brunfargen:hyper:

Vimsemusa
04-11-2005, 00:45
Oj d var godt og vite, har fått eit gratis spray tan kort til bursdagen min, som eg må få brukt opp før eg flyter fra oslo... nå blir eg overbrun til jul, hahahaha

Hvordan gikk d med din sprayfarge da?

*Anita*
05-11-2005, 13:12
Jeg tok SprayTan da jeg bare hadde 6 uker igjen til termin,skulle også i bryllup,og ville være fin og brun:snill: Ikke noe problem det!!

Så spray i vei:glis:

Leela
05-11-2005, 17:19
...Jeg tok Spraytan da jeg var en 12-14 uker på vei, ikkeno farlig, men jeg ble jxxxx svimmel og kvalm av lukta og måtte setta meg ned midt i seansen. :flau:...