PDA

Vis full versjon : Må visst kjøpe mammaklær snart!

Vinga
24-08-2002, 13:07
Joda, nå er det en synlig kul på magen min!! :klapp:

Den vises faktisk godt. Det er merkelig så fort det vokser der inne, for for 2-3 uker siden så jeg ingenting :???:
Og jeg er sikker på at jeg kjente noe igår igjen, mens jeg sto og "klirret" med oppvaskmaskina, et ørlite svakt dult på venstre side av magen :wow:
Og idag når jeg våknet måtte jeg kjenne på livmoren, og kjente at den ligger lenger mot venstre enn høyre. Betyr det at ungen ligger på venstre side av livmora????
Uansett, nå begynner det for ALVOR å gå opp for meg at jeg bærer et lite liv under hjertet, og jeg blir bare helt mo i knærne og skjelven ved å tenke på det :gladtrist :hjerter:

Måtte bare dele dette med dere!! :klapp:

Klem fra vesle L i magen 14+6 og

Sessa
24-08-2002, 13:32
:klapp: Så morro Vinga!!!

Selv har jeg hatt det sånn som du beskrev om at det var hardere på den ene siden enn den andre, for idag tidlig når jeg våknet så var det hardt på høyre side.. Plutselig måtte jeg nyse/hoste, og etterpå var det hardt på venstre side?? :???: Så kanskje det er Bebis jeg kjente da? :p I alle fall.. Jeg blir helt :happycry: når jeg oppdager sånne ting.

Håper vi kjenner ordentlige spark snart!

:klem:

Tidl. bruker
24-08-2002, 13:34
Hei Søte Lille Vennen :)

Så lille L hilste på mamman sin? Så koslig da!!!

Jeg har kjent noen dulter en gang i blant jeg også, men hver gang jeg vil kjenne mer (legger hendene på magen) så blir det stille...luringen...:)

Gleder meg til det merkes utenpå slik at Lillemor og min kjære også føler det. Så får de også bli litt bedre kjent med Gullklompen vår!

Må bare fortelle deg hva Lillemor sa da vi skulle dra til UL...først lurte på om vi skulle hente ut babyen NÅ, men skjønte fort at vi skulle "bare" se på den og få bilde. "Husk å ta med fotoapparatet da" sa hun :latter: Ikke så lett for henne å forstå alt sammen riktig heller, stakkars :)

Kos deg med magefrøet Vingamor...og gled deg til å hoppe inn i mamma-bukser - magen blir kjempefin i de :)

Klem fraZafir 14+6

Pelen
24-08-2002, 14:24
Ja, nå er vi i sånn mellomtid når vanlige bukser begynner å bli trange og mamma-bukser er alt for store...

Og Vinga, når jeg var hos min vanlige gyn for å ta sellprøver så sa han at livmoren var mer til venstre og det pleide den å være i begynnelsen av graviditeten.

Klem Pelen