Vis full versjon : Flere med piercing i navlen?
Tommeline81
22-10-2005, 17:21
Har hatt det i over 5 år og har ikke lyst å ta den bort. Hva har dere andre gjort/tenkt å gjøre?
Jordmor spurte meg her om dagen hvor lenge jeg hadde tenkt å ha den der. Vet ikke jeg :vetikke: Den må vel ut etterhvert som magen vokser og navlen popper ut.
Noen her inne som er høygravide og ikke har tatt den ut enda?
Jeg hadde tenkt å beholde min, men måtte ta den ut i går... Den stakk så mye ut, og magen er så stram, at piercingen gnagde mot buksekantene hele tida, og det ble betent... Litt skuff, men jeg får vel heller spandere på meg en ny etter fødselen:)
ullaogbenny
26-10-2005, 09:19
noe som hjalp meg var å ta ut piercingen og i stedet feste en tykk ulltråd gjennom hullet, du kan jo sette en perle oppe og nede på slutten av tråden, slik som en piercingstav, men mye mer fleksibel.
husk rengjøring.
:snill:
Jeg har piercing i navlen, og jg har ikke tenkt å ta dn ut!!!!
I mitt forrige svangerskap hadde jg dn i hele tiden, og d gikk helt fint!!!!!!:hyper:
Når jeg gikk med mitt andre barn, så tok jeg den ikke ut. Med nr.3 så ble det sårt og betent ettersom huden ble tynnere, så da måtte jeg ut med den. Jeg satte ikke i noe ny før etter nr.4, og det var ikke noe problem. Hullet var like åpent. Kommer til å ta den ut etterhvert nå også, så får jeg se om jeg setter den i igjen. Ikke like pent med piercing i navlen etter 5 svangerskap kanskje :snill:
lilletrampe
29-10-2005, 13:41
jeg har tatt ut min jeg da... var trist..for var veldig glad i den...hihi..men uansett så kan det ikke måle seg med gleden ved å få stor mage:gravid:
Vannlilje82
16-11-2005, 18:36
Har måttet ta ut min jeg også. Oppdaget at den nederste kula (altså den delen av stanga som skal være inni navelen) plutselig satt over navelen :shock: Er fortsatt rød, enda det er et par måneder siden jeg tok den ut.
Solstråle.
16-11-2005, 18:42
Jeg måtte ta den ut når jeg var på ordinær UL, og det ble ikke til at jeg satte den inn igjen.
Vi får se hvordan det ser ut når jeg har fått flat mage igjen, om jeg tar ny eller lar det være.
Halkatla
17-11-2005, 19:51
I mitt forrige svangerskap tok jeg den ut da jeg begynte å få litt mage. Hadde ingen problemer med å sette den inn igjen da jeg hadde født. Kommer til å gjøre det samme denne gangen.
Paradise
25-11-2005, 15:55
Jeg hadde piercingen i helt til jeg reiste på fødestua når jeg gikk med vesla.
Det gikk helt fint fordi navelen ikke poppet ut.
Du får bare se ann hva som skjer med din navel. ;)
Jeg tok ut min da det begynte å gjøre vondt. Men satt den i igjen en stund etter fødselen. Hadde ikke grodd igjen.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.