Vis full versjon : Er såååå gla'!!!!!!
Jeg var på UL i dag, var kjempe nervøs for at spiren skulle ligge utenfor igjen..... men så ser jeg lille knøttet vårt på skjermen!! Det lille hjertet som banket.... Jeg begynnte å gråte av glede!! :klapp: Det var så stor opplevelse! Uheldigvis kunne ikke elsklingen min være med, men hadde med meg 2 gode venninner... og legen printet ut bilde av underet vårt som jeg kan vise han da han kommer hjem fra jobb i morgen. Feiret det hele med gedigen lunsj og våget meg på å handle en søt liten sparkebukse :) selv om det kanskje er litt tidlig, men.. Det ble liksom så virkelig da jeg fikk se spiren. Er helt vidunderlig! Godt nytt år alle sammen!!! Klem NiCa og :baby: 8+2
tigergutt
30-12-2002, 23:21
Gratulere! :klapp: :klapp: :klapp:
Det må føles herlig!!!!!!
Gleder meg til jeg skal.....
Gratulerer:klapp: :klapp: :klapp:
Må ha vært en utrolig opplevelse:D
Tidl. bruker
31-12-2002, 14:35
GRATULERER SÅ MASSE :klapp: :klapp:
Så herlig :)
Så deilig!!! :klapp: :klapp: :klapp:
Gratulerer!!!
Er det ikke deilig å se en liten spire med bankende hjerte :gladtrist:
Så i et annet innlegg (håper ikke jeg tar feil nå) at moren din ikke var glad for at du er gravid. Syns ikke du skal bry deg om henne. Det er ditt valg og at moren din har problemer er faktisk hennes problem. Det er ikke din jobb å være mor for moren din!!!!
Må bare være kjempedeilig! :klapp:
Velkommen i augustklubben!
Koselig med alle svarene!! :) Tusen takk! Kan ikke få sagt nok hvor godt det er å ha dere her! :)
Kjæresten min har vist frem UL bildet av vidunderet vårt til snart alle vi kjenner :) Jeg hadde kanskje ik tenkt at så mange skulle vite enda, men... Er litt søtt at han er så stolt. :) Klem NiCa 8+5
Petterine
02-01-2003, 16:41
Det er en herlig ubeskrivelig følelse!!! ( å se det lille vidundret!)
Tidl. bruker
02-01-2003, 16:43
Det er rart hvor konkret alt plutselig blir når man kan se et hjerte på skjermen.... Jeg er allerede utålmodig ventende på neste UL, og den er det jo en god stund til ennå! Fikk du med deg hvor stort fosteret var? Mitt var 10 mm på dag 7+1...
Kos dere med følelsen! Klemmer
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.