PDA

Vis full versjon : Spa?

Mamzi
23-10-2005, 15:27
Er det noen som har vært på SPA weekend? Har så lyst å pleie meg selv på SPA, enten en helg sammen med en venninne - eller bare en dag (i Oslo). Noen som kan anbefale hoteller eller sentere?

vesla85
23-10-2005, 15:31
Er det noen som har vært på SPA weekend? Har så lyst å pleie meg selv på SPA, enten en helg sammen med en venninne - eller bare en dag (i Oslo). Noen som kan anbefale hoteller eller sentere?

Anbefaler Vestkantbadets helse/velværesenter. Har spesialprogram for gravide også. :nikke: Kan leie lokalet og greier. :snill:

cat76
23-10-2005, 15:56
Jeg skal på spa i morra sammen med 2 venninner!

Ei av dem bor nemlig på Holmsbu, så vi har vært på Holmsbu Spa flere ganger! Kan virkelig anbefales, selv om det koster fletta!! Men vi er verdt det :glis: !
Det tar vel rundt en time å kjøre fra Oslo, hvis du kjører oslofjord tunnelen.
Holmsbu har egen nettside som er www.holmsbuspa.no (http://www.holmsbuspa.no)

Jessie
23-10-2005, 16:42
Anbefaler også Holmsbu spa.. utrolig flott sted, og topp service!! Var der sammen med mannen for noen mnd siden.. :kidoki:

Mamzi
23-10-2005, 20:51
Jeg skal på spa i morra sammen med 2 venninner!

Ei av dem bor nemlig på Holmsbu, så vi har vært på Holmsbu Spa flere ganger! Kan virkelig anbefales, selv om det koster fletta!! Men vi er verdt det :glis: !
Det tar vel rundt en time å kjøre fra Oslo, hvis du kjører oslofjord tunnelen.
Holmsbu har egen nettside som er www.holmsbuspa.no (http://www.holmsbuspa.no/)

Hei Cat76, jeg synes tipset ditt er interessant. Det jeg lurer på er hva man som gravid kan gjøre på spa. Kan du si litt om hvilke tilbud du benytter deg av og evt. hva du betaler for det. Helt enig i at vi er verd det (uansett!)

cat76
24-10-2005, 00:18
Hei Cat76, jeg synes tipset ditt er interessant. Jeg bor i nærheten av Oslofjordtunnelen, så det er ikke noe problem. Det jeg lurer på er hva man som gravid kan gjøre på spa. Kan du si litt om hvilke tilbud du benytter deg av og evt. hva du betaler for det. Helt enig i at vi er verd det (uansett!)

Selvsagt!

Jeg har hatt sånn derre (før jeg ble gravid) leirinnpakning. Tror den het "havets renselse" eller noe sånnt. Der ble jeg pakka inn i en kroppsmaske som lukta FISK.. Den anbefaler jeg ikke, selv om huden ble fin og myk (følte jeg lukta fisk i et par dager etterpå...:urk: )
Har også hatt vanlig ansiktsbehandling, og vært godt fornøyd med det.
I morra skal jeg ha en spesialbehandling for ansiktet, den heter "klar harmoni", er for sensitiv hud. Man får også massasje for ansikt, nakke,skulder og føtter i denne pakken..:jupp:. Den koster 980,-.....:iiik:

Ellers vet jeg de har en sånn halvdags-spa for gravide, med fuktighets-maske på magen, fotbehandling,ansiktsbehandling mm.
Alle priser og behandlinger ligger på nettsiden.
MEN det jeg gleder meg mest til er : utendørs boblebad sammen med venninnene! Vi kan skavle i timesvis.......

Mamzi
24-10-2005, 08:23
Hei cat76,Takk for raskt svar. Glemte å si: Kos deg på Holmsbu i dag! Nydelig vær også!:mervink: