PDA

Vis full versjon : Gruer meg for UL

Toria
31-12-2002, 01:12
Hei igjen!

Nå er det bare to dager til vi igjen skal på UL, og da blir vel min fremtid her i august-klubben bestemt.

Har blødd i 13 dager nå, så håpet som å se et lite hjerte som banker er ikke særlig stort.

Julen har vært skikkelig kjip. Har savnet Viktoria så fryktelig mye, og i tillegg så har jeg mest sannsynlig mistet den utrolig etterlengtede lille spiren vår også. Snufs. :leiseg:

Vel, det var årets siste klage fra meg!

Håper 2003 blir godt for oss alle :)

Stor klem fra Toria

Tidl. bruker
31-12-2002, 01:48
Krysser fingrene alt jeg kan for at det er et lite bankende hjerte der inne :)

Skjønner at du har hatt det tøft nå, unner deg virkelig at alt går bra på ul.
Lykke til, skal tenke på deg!

Moniq
31-12-2002, 02:39
Off, det høres grusomt ut og gå og vente på den måten der, og ikke vite. Vill vite og vill ikke vite på en gang liksom. xxxdet jeg har av fingre og tær for att du blir her hos oss:stakar:

kineh
31-12-2002, 12:49
Kjære Toria

Jeg har tenkt mye på deg i julen. Har sett etter meldinger fra deg her inne. Ønsket så sterkt at det skulle stå at blødningen var stanset eller noe slikt.

Jeg blødde selv i 9 dager da var var i begynnelsen av svangerskapet men fikk se Ul hvor hjertet slo da jeg var 6+5. Jeg har tenkt så mye på den ekstra smerten og belastningen du har fått nå. Ja så midt oppi julen i tillegg, den første julen uten Viktoria, om ikke den er vond nok som den er.

Jeg tenker på deg og ønsker deg alt det beste for Ul'en i morgen og alt det beste for fremtiden.

Klem Kineh

karo
31-12-2002, 16:09
Og jeg krysser alt jeg har for at det er et lite bankende hjerte fra en bitte liten spire inni deg, til tross for blødningene.

:stakar:

skofus
31-12-2002, 17:49
Krysser fingrene for at det skal gå bra for deg!!!

Ikke moro å gå slik og lure! Håper blødningene ikke har hatt noe å si for babyen din!

Håper vi får en gladmelding av deg etter UL!

Tidl. bruker
01-01-2003, 16:56
Du skal vite at jeg tenker på dere :)
Mailen min fungerer ikke akkurat nå. Får alle utsendte mail i retur. Får hjelp til å fikse det i løpet av dagen, så da kan jeg sende deg en email igjen :)

Håper at ultralyden gikk bra, og at det var et lite hjerte som banket der inne. Nå må det da bli deres tur. Dere fortjener det virkelig.

Mange, mange klemmer fra Hege