PDA

Vis full versjon : BRIO Norge

Steinbukk
24-08-2002, 15:17
Hei

Noen som vet hvilke forretninger som fører BRIO i Oslo eller f.eks. Øst Fold?

Har sett et stellebord vi kan ha lyst på men skulle gjerne hatt en pris på det?

BRIO stellebord (http://www.nursery-group.com/)

Klemz Steinbukk

Dimples
25-08-2002, 02:07
Sjekket Brio sidene på nettet, men de hadde ikke en butikk oversikt der. Fant derimot et telefonnummer du kan prøve å ringe. De skal kunne si deg hvem som fører Brio der du bor. Telefonnummeret er: 33 37 88 71 (åpent fra 08:00-16:00). Du kan også prøve å slå opp på Brio i telefon katalogen. Her i Trondheim har vi butikker som heter Brio Lek og Lær. Skulle tro de også finnes i Oslo.....

Lykke til!!

-dimples og spira (16+5)

:findag:

IzziCreo
25-08-2002, 02:34
Hei,

trykket på linken, men da kom bare hovedsiden opp. Er det et stellebord i mørk brunt? Det skal nemlig vi kjøpe, og jeg spurte noen her tidligere om de hadde sett det i Oslo og fikk da svar at det var å finne og kostet ca. 1400,-.

BabyShop fører Brio, men jeg vet ikke om noen andre som gjøre det her i Oslo. De har tre eller fire butikker her. Den fineste ligger i Henrik Ibsens gt, ved Gunerius senteret midt i byen (vis a vis Politistasjonen) - men kanskje du visste det allerede?! ;)

Lykke til :)

Klem Suzie Q 25+6

Dolci
25-08-2002, 15:13
Brio førers her i Bergen bl.a. av Brio Leketøysbutikk. Kanskje de gjør det samme i Oslo?

T+1

Sanavi
26-08-2002, 20:27
Slå opp i telefonkatalogen under leketøysbutikker.

De har briovogner og masse annet brioutstyr i ALLE brio lek center butikkene i hele oslo og omegn:findag:

Eplefrø
26-08-2002, 22:37
Brio føres også av Babyshop butikkene i Oslo.
Babybutikken i Svinesund fører også Brio som et lite tips.

Steinbukk
29-08-2002, 15:06
Hei

Ville bare fortelle at jeg fikk ett nummer til Simo butikken i Fredrikstad.

Der hadde de det brune stellebordet og det hvite til kr 949,-
Tror vi kjøper det...
...milig vi tar en tur over grensa først og ser hva de har der.

Klem fra steinbukk

IzziCreo
29-08-2002, 15:33
Så flott! Da skal jeg sjekke eksakt pris her i Oslo - og se om det lønner seg med en liten tur ned til Fredrikstad ;)

Takker for info :)

Klem Suzie Q 26+3