PDA

Vis full versjon : Sykehusbesøk og brun utflod

Tidl. bruker
31-12-2002, 15:48
Ikke mange hyggelige innlegg fra meg.. her er nok et syteinnlegg..

På lørdag dro jeg på sykehuset da jeg oppdaget litt brun utflod. Fikk komme rett inn og ta UL. Syns det var fælt jeg. Det tok en evighet før legen sa noen ting som helst, selv turte jeg ikke å se på skjermen. Da han endelig sa noe så sa han at jeg nok ikke hadde kommet så langt som jeg trodde, fosteret var bare 3 mm. Hjerte banket, men han syns det banket litt sakte. Sannemannen syns det gikk fort, men hvis eksperten sier noe annet så... Han sa at hvis jeg hadde kommet 7-8-9 uker ville han vært bekymret, og at det var utrolig at man kunne se at hjerte banket på et så lite foster. Ellers sa han at han kunne se en cyste på den venstre eggstokken, men han sa jo selvfølgelig ikke hvor stor den er. Han sa også at han kunne se litt blod hvis han la godviljen til (da han kikket inni meg med "jekken"..)

Jeg gikk derfra og gråt hele lørdagskvelden og søndagen. Kan ikke si at jeg har vært altfor happy i går eller dag heller. Har økt brun utflod også, men har ikke noe vondt. Typisk at det er helligdager nå, ellers hadde jeg dratt til legen min her i Oslo. Jeg har time der på torsdag, men det virker som en evighet til.
Beklager hvis jeg lager dårlig stemning, men jeg er så redd siden jeg har mistet 3 ganger før, og har et risikosvangerskap.....
Venter bare på å miste igjen. Da håper jeg det går fort....

karo
31-12-2002, 15:58
Jeg krysser fingre og tær for at alt er som det skal være. Det var da i hvert fall positivt at hjertet banket. jeg har også hatt brun utflod et par ganger her i julen, men her skal det visst mer til for å få UL. De sier bare at det er helt normelt.

Håper du snart får en visshet. Det er jo helt uutholdelig å gå å vente sånn.

skofus
31-12-2002, 18:14
Uffda, kjære vennen.

Men du har jo sett et lite hjerte som slår.
Håper ikke blødningen betyr noe!

Krysser alt for deg!

Tidl. bruker
02-01-2003, 16:50
Sender all mulig lykke til deg! :stakar: Håper det ikke betyr noe annet enn at du ikke er så langt på vei som du trodde...

Mange store klemmer fra Solveham