PDA

Vis full versjon : Lykke til!

ich
24-08-2002, 16:45
Jeg vil bare ønske Amor lykketil med den forestående fødselen - og å ha så utrolig flott og stoire barn da gitt!!!! Og så ufattelig slitsomt og tungt! For en utrolig vinner du er!

Stor klem fra
ich!

Beate
24-08-2002, 18:10
Slenger meg på her jeg også- LYKKE TIL, AMOR!

amor
25-08-2002, 02:21
OIDA!!!:leiseg:

Så koselig å finne denne meldingen! :D TUSEN TUSEN TAKK!!!

Takk for alle gode ønsker! Det blir snitt på onsdag. Om morgenen. Håper at jeg blir den første på operasjonsbordet. Går det i min retning, så er :baby: :baby: ute ved 09-tiden.

Jeg tenkte jeg skulle legge inn et innlegg på mandagen og be om kryssede fingre! Tirsdag morgen tar vi turen til sykehuset og da blir jeg der i noen dager ja :p

Takk igjen for gode ønsker! Blir helt rørt jeg! :leiseg:

Beate
25-08-2002, 02:24
Amor!

Hvor langt i forkant av terminen får du keisersnitt da? Altså, tar de dem 2 uker, 3 uker eller 4 uker før termin?

:)

lotus
25-08-2002, 14:02
Hadde tenkt å legge en melding til uka, men jeg slenger meg på her også! Vi heier deg i mål, Amor!

:klapp: Lykke til på onsdag!!:klapp:

Gleder meg masse til å høre hvordan det går - siden jeg snart skal i ilden selv - med keisersnitt! Håper du blir "skriveklar" raskt! ;)

Vi krysser fingre og tenker på deg - nå er det ikke mange timene igjen!!!

Klem fra lotus

amor
26-08-2002, 03:06
Jeg skal føde på SØF. Sentralsykehuset i Fredrikstad. Der er det rutine på at ingen tvillinggravide går lenger enn ut uke 38. uke av sv. skapet.

Skulle jeg ikke hatt keisersnitt, ville jeg altså ha blitt satt igang i fødsel på samme tid som snittet nå er satt opp på. Jeg er 38+2 om onsdagen.

Veldig stolt av å ha gått så lenge er jeg også! Mtp flere cm med åpning konstantert i uke 31 og helt moden for fødsel, ser jeg på det som noe helt utrolig at kroppen min har klart å holde på de to små som har vokst seg store og klare der inne i magen:)

Lykke til videre!

Beate
26-08-2002, 11:26
Takk for svar!

Nå er det 2 dager igjen bare....Så utrolig spennende:)

sola
26-08-2002, 13:38
Tenk, om bare to dager får du hilse på de to små gull-ungene
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

Klem fra Sola 32+5 og :baby: :baby: