Trollkatt
29-10-2005, 21:20
Jeg er 6+6 i dag, og har ikke hatt noen plager fram til mandag. Da ble jeg kjempekvalm, og det varte hele dagen, til jeg la meg. Sånn var jeg på tirsdag og onsdag og, men torsdag og fram til i dag har jeg vært i helt fin form. Jeg synes det er veldig merkelig, men legen sa at det går jo opp og ned, så det er ikke noe å bekymre seg for (var tilfeldigvis hos legen på torsdag). Dette er barn nr to, og første gangen var jeg ikke noe særlig kvalm.
Har ikke gjort noe annerledes de forskjellige dagene, denne uka har vært ganske monoton...
Litt langt innlegg for noe så ubetydelig, men er det andre som har opplevd dette? Jeg blir jo bekymra, selvsagt. Deilig å slippe å være kvalm, men så tidlig i svangerskapet hadde det vært kjekt å ha noen symptomer. Har nesten ikke ømme pupper heller. Nesten litt skuffende å kjenne så lite.
Har ikke gjort noe annerledes de forskjellige dagene, denne uka har vært ganske monoton...
Litt langt innlegg for noe så ubetydelig, men er det andre som har opplevd dette? Jeg blir jo bekymra, selvsagt. Deilig å slippe å være kvalm, men så tidlig i svangerskapet hadde det vært kjekt å ha noen symptomer. Har nesten ikke ømme pupper heller. Nesten litt skuffende å kjenne så lite.