Tidl. bruker
31-10-2005, 15:14
Dere som har hatt/har for kort LMH... Hva fikk ere beskjed om at du kunne gjøre.....? Legen sa liksom bare "Ligg på sofaen og ta det med ro"... Vil det si at jeg skal ligge HELE tiden. Hva kan jeg gjøre....? Er det greit å gå 200 meter til postkassa, lage middag, brette sammen klær, skifte bleier, osv.... Eller hva vil det egentlig si å ta det med ro....
Nå har jeg 2 cm lang LMH.... Hvor stor er sjansen for at den flater ut? Hva må til liksom? Vil jo ikke føde ennå, og er litt engstelig, men så er jo jeg vanligvis en super aktiv jente som HATER å ligge stille... Kjenner jeg nesten blir psykisk dårlig av dette her....
Håper virkelig noen har svar på dette. SKal ta det opp med jordmoren igjen på torsdag....
Nå har jeg 2 cm lang LMH.... Hvor stor er sjansen for at den flater ut? Hva må til liksom? Vil jo ikke føde ennå, og er litt engstelig, men så er jo jeg vanligvis en super aktiv jente som HATER å ligge stille... Kjenner jeg nesten blir psykisk dårlig av dette her....
Håper virkelig noen har svar på dette. SKal ta det opp med jordmoren igjen på torsdag....