PDA

Vis full versjon : Bekkenløsning..?

Tirill
01-01-2003, 15:04
Hei allesammen :)
Godt nytt år!

Huff..jeg har så vondt i ryggen:( Nederst i korsryggen på høyre side (omtrent der ved isijas nerva ligger). Jeg har kjennt smerter der ett par ukers tid. Det gjør vondt når jeg går og når jeg har stått lenge av gangen. Enkelte ganger gjør det så vont at jeg ikke greier å bevege meg..
Jeg har ikke fortalt lege eller jordmor om smertene, tenkte jeg skulle vennte til jeg har time neste gang det er i februar, føler meg så dum når jeg ringer å maser på dem...

Jeg er bare i uke 15, så jeg synes det er rart om jeg har fått bekkenløsning så tidlig
:???: Trodde det var noe som kom på slutten av svangerskapet!?

Vel jeg må si jeg gruer meg til å begynne på jobb etter juleferien.......jobber på sykehus.....huff mye springing og tunge løft. Men jeg har liksom ikke lyst til å sykemelde meg heller.
Graviditet er jo ingen sykdom :uff: Men jeg gruer meg til å reise på jobb nå.

Noen som har forslag til hva jeg burde gjøre?

Kos fra Tirill :findag:
:baby: ca. på st. Hansaften.

Sannesu
01-01-2003, 15:11
Hei.
Jeg vet hvordan du har det, for jeg har høyre hofta og ryggen min som gjør at jeg plages med b.l... :( Ta og prat med legen din, jo før jo heller og da får du henvisning til fysioterapi slik at du ikke blir sengeliggende, tro meg det vil du ikke bli, det er frustrerende! Har de dagene som jeg ikke engang greier komme meg opp av senga annet enn for å sette meg på toan eller for å slappe av litt foran datan... :(

camill
02-01-2003, 22:17
Bekkenløsning kan du få så tidlig ja. Jeg er nå i uke 24, det startet i uke 12-13, kom deg fort til en fysoterapaut som kan noe om bekkenløsningssmerter. Det blir dessverre ikke bedre med tiden. Jeg har veldig vondt for å gå og bevege meg nå. kommer meg ikke dit jeg vil, og det er noe slit :sint: Sannesu, jeg misunner deg virkelig ikke. Håper du får litt bedring fremover og at all smerten forsvinner etter fødselen!!!!
Lykke til begge to :findag: