Vis full versjon : Bassengtrening ved bekkenplager (Oslo)
Er det noen som har tips til et bra sted å delta på bassengtrening ved bekkenløsningsplager? Jeg bor i Oslo. Kunne godt tenke meg et sted som også har fysioterapeut, så jeg kan gå samme sted for begge deler, men det er ingen forutsetning.
Gode råd mottas med takk!
Hei igjen!
Jeg gikk forrige gang på bassengtrening på Oslo Trimsenter ved St.olavs plass i sentrum. Det var bra der.
Men jeg gikk ikke hos fysioterapeut der (benkebehandling).
Det er også bassengtrening på Villmarkshuset, men jeg valgte Oslo trimsenter fordi det var litt bedre å parkere der borte.
(Denne gang går jeg på Domus Athletica ved Ullevål der jeg får trening via jobben. De har varmtvannsbasseng, og bekkengym på onsdager på kveldstid. Men man må være medlem der (student eller ansatt UiO eller et sted der de har avtale med UiO)
Vet ikke om så mange flere steder egentlig. Begge stedene har fysioterapeuter. På Oslo Trimsenter holder de til i samme bygget, men tror ikke det er slik på Villmarkshuset.
Ellers har de BL-spesialister på Carl Berner, jeg sendte deg en privat melding om dette:snill:
Så for meg blir det å dra 2 forskjellige steder..
Hilsener fra Peline
Ops-nå sendte jeg visst PM før jeg så etter svar på denne tråden - takk skal du ha Peline!:klem:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.