Vis full versjon : Hvordan var deres nyttersfeiring?
Petterine
01-01-2003, 16:42
Var det ful "fest" eller gikk det stille og rolig for seg?:uff:
Theresen
01-01-2003, 17:12
Var hos samboerens foreldre. Der spiste vi pinnekjøtt og koste oss. Det snødde sånn i Bergen i går at jeg nektet å kjøre. Da måtte samboeren klare seg uten champagne han også...
:findag:
Klem fra Therese 9+1
Jordbærstua
01-01-2003, 17:39
At jeg skulle feire nyttårsaften med mamma og pappa. De var her hos oss, og det var også faren og samboeren til samboeren min. + broren hans og onkelen min. Vi spiste kalkun, noe som smakte kjemegodt. Og hadde en rolig feiring. Når rakettene skulle opp fikk mamma en rett ved øyet(hun kjente det ble varmt), og jeg sto rett ved siden av henne. Det var ikke noe morsomt. Tenkte på den lille i magen. Ble litt skremt av den episoden.
Klem fra Jordbærstua
(6+3)
Jeg satt hjemme sammen sambo å spiste masse god mat, mens det snødde som et h...... utenfor..
Ti over halv tolv ringte søskenbarnet mitt å spurte om jeg kunne hente henne.. joda, kommer med en gang jeg.. Tenkte ikke på at bila var dekt av en halv meter snø..
Kom oss ettervert inn i bila, så kjørte vi oss fast.. å klokka var ti på tolv, men heldigvis var det noen som kom og hjalp til å dytte.
Fikk henta søskenbarne mitt å kjørt dit vi skulle akkurat til tolv.. heldigvis..
Tror aldri jeg har sett at det har snødd så mye, på så kort tid..
Vi var sammen med fire andre familier med barn. Det var hyggelig og rolig; både på barnas og de voksnes premisser. Og jeg var sjokkert over meg selv, som holdt ut helt til 3.00 uten å bli helt slått ut.
Havnet naturligvispåen fyllefest som var planlagt fra langt tilbake. Kl halv 10 holdt jeg på og stupe og måtte hjem og sove til halv tolv. Satt og hørte på fyllepreik til 2 tiden, og da begynte jeg og kjøre folk hit og dit.
Har hatt ei rolig og avslappende nyttårshelg! Vært på hyttetur med 2 familier med barn. Kosa oss med masse god mat og drikke (brus på meg og ungene :p) Har vært rimelig trøtt og sovna på sofa'n før 24 (ungene holdt seg våkne, da :p), men fikk med meg noen raketter.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.