PDA

Vis full versjon : varmt og svetting!!

Tuppelur
02-11-2005, 11:46
jeg er sånn plaget med svetting.. og at det er så varmt. Plutselig kjenner jeg at jeg begynner å svette i ansiktet og det bare popler ut.. Skikkelig ubehagelig er det.. Hvis jeg treffer noen kjente ute i gata eller på butikken.. Så kjenner jeg at jeg begynner å svette.. Flaut.. Noen som har det likedan??

kikki_
02-11-2005, 12:20
Jeg har det likkens, men blir rød sammtidig, er flaut i blandt . Bare noen jeg ikke kjenner så godt ser eller snakker til meg blir jeg rød og begynner å svette:dåne: . vis det er noen her som har ett vidundermiddel for det så kontakt snarest , skulle funtes:snill: .

Dali
02-11-2005, 13:01
Tar også gjerne i mot tips! Før har jeg kun vært plaget med rødming, mens nå under svangerskapet har jeg blitt så plaget med hetetokter at jeg lurer på hvordan det skal bli i overgangsalderen :dåne: Svetter for et godt ord - om jeg blir bare en smule stressa, om jeg sitter helt i ro i stolen på kvelden, om jeg blir det minste usikker på meg selv osv osv. Ikke morsomt!

Tuppelur
02-11-2005, 13:06
jeg må også si at jeg er litt overvektig og da.. kansje det har noe med det å gjøre?? Vanskelig å si.. sånn er det til meg og.. kan bare sitte iro i sofan og kjenner at svetten begynner å pople ut i ansiktet..