PDA

Vis full versjon : Skikkelig skummelt, egentlig

Miro
12-08-2002, 12:39
Hei,
Og god morgen til en ny uke for oss ventende :klem:

Jeg har nå fått en liten oversikt hvordan disse sidene virker. Og egentlig er det litt skummelt. For det står jo hvor mange som har vært å lest innlegget ditt. F.eks. har det vært 30 stykker å lest innlegget ditt, men bare 2 har svart.. Hvem er så de 28 andre som driver å leser og ikke "gidder" å svare på innlegget??:soh: Jeg syns det er litt skummelt. Likte bedre den gamle greia hvor det ikke sto noen ting. Da visste jeg liksom ikke hvor mange som har lest eller ikke.

Uansett jenter, nå er det ny uke. Jeg teller T-20 fra i dag (mensterminen min da) og det føles som ingen fremgang mht. at baby skal komme før her:bonk: Jeg har lovet Miromannen å ikke være utålmodig denne uken her, men fra søndag av..hahaha:p
Ja bare vent da!!:bryn:

I går følte jeg meg uforskammet frisk. Jeg vagget IKKE når jeg gikk, og det så ut som om jeg ikke gjorde noe annet i livet enn å være gravid..:D Iflølge min kjære har jeg visst sett ut sånn et par dager.

I natt var det litt annerledes, jeg var så urolig i kroppen hele natten. Jeg var sikker på at noe var på gang, eller skulle komme igang. Fordi jeg var urolig i kroppen, hjernen og generelt. Det var akkurat som om underbevistheten snakket til meg og sa at "ja, nå skjer det snart".. Men akk, så sovnet jeg til slutt, var oppe på mine vante tisseomganger (4 eller noe), og våknet i dag morges da og ingenting hadde skjedd..:(
Vel som jeg sier, jeg skal være tålmodig denne uken.

Gleder meg til å lese litt oppdateringer fra dere. Vi har jo vært så lenge borte fra hverandre (føles jo sånn):)

:klem: fra Miro T-20 min/(T-15 UL)

Anne M
12-08-2002, 12:56
God morgen Miro :D

Skjønner godt hva du mener med at en kan se hvor mang som har lest innlegget,og samtidig da se hvor mange av dem som har svart...
Føles nesten som et lite overoppsyn er over oss, det er ikke like avslappende som før her inne?
Håper likevel vi blir vant til det, dagene har vært sååå mye bedre etter å ha frekventert disse sidene noen måneder :p

Skjønner godt du er utålmodig,jeg kjenner det krype innover meg også,mens mannen min er like rolig... Er det vi gravide som stresser for mye eller er det de som har litt for mye ro?
Syns det e rveldig kjipt om gutten vår kommer før vi er feridg,jeg,mens han sier det spiller da ikke noen rolle om ikke alt er 100 % på plass?
Argumentet mitt er at jeg vet jo allerede at jeg mye heller vil kose med bebissen enn å vaske,rydde,stresse rundt med sånne ting?
Så samme her i gården,jeg har gitt ham denne uken "fri",men fra mandag av må det begynne å skje noe...
Tenk om vi plutselig sitter der med junior? Uten noen ting ferdig?
Alt av utstyr er bestilt og betalt,men jeg må jo ha ham til å hente det for meg. Like før jeg spør en kompis,har truet med det.
Ikke at det hjalp?? :???:

Ønsker deg en nydelig dag,vi får glede oss til det vi har i vente,rart å tenke på at om noen uker er det ingen av oss som er gravid mere...
Det er kanskje derfor ekstra viktig å nyte denne tiden litt? :klem:

Klem fra Anne M + lillegutt 33+3 :baby:

Polyanna
12-08-2002, 16:14
Husk Miro, at noen, sånn som meg, leser først, så går vi inn igjen og svarer, og så leser vi det enda noen ganger for å se om det er noen andre som har svart etter oss..:p Så da blir innlegget lest LITT flere ganger enn det blir svart på....

Så fint at du har noen litt lettere dager. Og at du PRØVER å ikke være utålmodig (det er jo lett å bestemme seg for;))....

Robyn
12-08-2002, 16:25
Hei Miro! :)

Nå har jeg lest og også svart, så da trekker ikke jeg opp tallet på de som leser og ikke svarer i hvertfall. :lol:

Så fint at du har hatt noen dager som har vært fine.

Jeg skulle aldri banket i bordet på treffet om at magen hadde roet seg. For etter det har jeg :spy: et par ganger hver dag.:sint:

Men nå er det bare få uker igjen så nå holder vi nok ut resten... tenk hva vi får igjen! :baby: :hjerter:

:findag:

Klem fra Robyn, 35+1

Nibe
12-08-2002, 17:37
Må si meg enig med deg der miro.. Har tenkt på det samme selv faktisk.
Men vi får trøste oss med at da er vi vel uintressange da??? (neida)
Tror det her vil fungere bra jeg, er jo knall fine sider da:D

Nina og lillegutt 36+1/36+6:baby:

Linmom
12-08-2002, 17:42
Jeg har tenkt det samme.... Og syntes i grunnen det var litt ekkelt.. men jeg må vel lære meg å gi bleng i litt mer sånn rent generelt her i livet, så hvorfor ikke trene meg her inne. :blush:

Jeg har også vært flere ganger og lest andres innlegg, uten å ha lagt igjen, av varierende grunner...- det er ikke alltid jeg får til å skrive liksom... merkelig..:eek: er litt snodig for tiden... sånn over det hele, egentlig.

snodige hilsner fra Linn, 34+6 (jippi; i morgen er det ukesskifte)

amor
12-08-2002, 20:19
Heisann Miro!:)

Enig med deg og de andre her inne som skriver det de gjør vedr. det å lese og ikke svare osv osv. Tror nok at det blir en litt annen "stemning" av dette, men det får vi forsøke å ikke bry oss om tror jeg. Vi setter på :cool: og lar det stå til!

Synes du er herlig når du skriver det du gjør vedr. det å være utolmodig osv osv. Jeg forsøker også på det, men må innrømme at jeg ikke klarer det like fint hele tiden jeg heller:gal2: Blir jo litt "småsprø" av og til og det er sannerlig ikke helt lett nå helt på slutten av sv. skapet. Men men. Vi kommer nok igjennom det og det er hammen ikke lenge igjen før :baby: din og mine to:baby: :baby: skal komme!

Så deilig da å ikke vagge av gårde....jeg har fått en heller smertefull bekkenløsning å slite med nå, så jeg vagger og vagger og er ganske så oppgitt over forferdelige smerter av og til :leiseg: Men det skal gå det også!

Sender en god klem og håper at du får en fin kveld og en super uke!:p

Stini
12-08-2002, 20:29
Heisann Miro-vennen :mervink:

Lenge siden jeg har skrevet noe til deg nå.
Kjekt å høre at du har det fint:)
Tenk at du skriver T-20 !!:wow: Nå er det virkelig ikke lenge igjen.
Tenk om jeg skal få føde om en 14 dager da!!
Hjelp!! Gruer meg fælt til smertene jeg. Men gleder meg til å se hvem som bor innei magen min.

Var det du som skrev at du var tilbake til start igjen?
Ang. det å sjekke papiret etter blod? slimproppen?!
Det gjør nemlig jeg hver gang jeg er på do. Snakk om å være utålmodig!!:D :D
Du er ihvertfall ikke alene!

Ha en flott dag, Miro!!

:klem: fra Stini & Lille Håp 35+1

Nasse
13-08-2002, 00:06
Hei på deg Miro:)

Tenkte det samme som deg først jeg, også, men så tenkte jeg etterpå at det skal ikke stoppe meg i å fortsette å være aktiv. Er kanskje ikke av de mest aktive, men det blir iallefall en tur eller to innom i løpet av dagen. Da leser jeg de fleste innleggene, og svarer på de hvor jeg føler jeg har noe å si. Derfor så kan det hende jeg leser, uten å svare noen ganger også. Men sånn generelt så prøver jeg å komme med noen ord til de fleste. Kommer litt an på hvor godt tid jeg har også...

:klem: Nasse(4dg til Ksn) og lille-nasse:baby:

aja
13-08-2002, 00:26
... så innrømmer jeg det...

Jeg er en av de som leser uten bestandig å svare....... Unnskyld'a :( Va'kke meninga, liksom, men jeg er nok mer nysgjerrig enn "snakkesalig". Men jeg bryr meg, da;)

Skal bli flinkere, jeg lover! Dessuten er jeg også lik Polyanna med lese første gang, svare andre gang, og være nysgjerrig på om det er flere som har svart tredje, fjerde, femte .... gang.

:klem: fra aja

Mormona
13-08-2002, 10:52
Jeg for min del har problemer nok med å finne ut av disse nye sidene nå om dagen....har ikke enset engang at vi kan se hvor mange som har lest og hvor mange som bare har vært innom.

Fikk med meg fra Vimsen i går at hun og jeg visstnok var ranket ganske høyt opp på hvem som er aktive her inne, så jeg satser nå alt på å komme helt til topps før jeg :birth:

Uansett så synes jeg det er helt greit at man noen ganger velger å bare lese innleggene...det er ikke alltid en føler for å skrive så mye eller synes at en selv har så mye å bidra med til alle diskusjoner. Jentene her inne i septemberklubben er eksepsjonelle i så henseende, synes jeg. Vi bryr oss tydelig om hverandre og prøver å hjelpe med svar dersom vi skal. Er det noen som likevel bare velger å lese så er det helt greit.
Bedre det enn å bare lire av seg noen meningsløse fraser :)

Håper massasjen gjorde godt, Mirovennen

klem fra Mormona T-19......hei hvor det går nå :D

Pope
13-08-2002, 12:51
Hehe...
Først: Mormona har skrevet så mange innlegg nå, at hun er blitt Medlem, og ikke lenger bare et Juniormedlem....

2: Miro, du vet da vel at det er så mange sniklesere her inne på septemberklubben. Det er jo stadig nye innlegg her inne, og når det ikke skjer noe i de andre klubbene må vi jo bare lese her inne.

3: Og med den aktiviteten det er her inne, så rekker man ikke å svare på alt heller....hehe

Hilsen Supersnikleseren
:klovn: