Vis full versjon : Flere som spiser MASSE????
Jordbærstua
02-01-2003, 00:39
He he...... var på MC. Donalds i stad. Det var egentlig litt morsomt, men jeg håper ikke de kommer til å skje ofte. Var der sammen med en venninne. Jeg pleier altid å bestille liten kylling meny, og da er jeg stappmett. I dag kjøpte jeg
1) Medium meny
2 Mc Flurry
Når jeg før har spist den lille menyen er jeg STAPPMETT. I dag var jeg mer sulten. Og softis er jeg egentlig ikke så glad i, men jeg bare MÅTTE ha. Hvis jeg kjøper det spiser jeg litt og kaster resten. I dag spiste jeg opp ALT. :gal2: er jeg blitt helt gal, eller er dette normalt. Ja ja. Det står jo i blader at man ikke skal spise for to, men i dag følte jeg at jeg spiste for tre, :???: Nå kom tanken inn. Har jeg :baby: :baby: i magen? He he. Ellers er jeg ikke noe kvalm. Føler meg heldig, men hører jo om mange som er kvalme tidlig, føler meg nesten som at det er noe galt.
Eier ikke matlyst, da jeg har vært kvalm siden jeg var 5+5. Men jeg tvinger meg selv til å spise endel for at kvalmen ikke skal bli så ille! Men MYE mat blir det ikke!
Du er heldig som ikke er kvalm, og det er helt sikkert ikke noe galt for det. Mange som ikke får så mye symptomer! Bare vær glad du slipper, du!
Ellers får du ha lykke til med matlysten :p Det jevner seg sikkert ut etterhvert! Har hørt om mange som er kjempesultne i begynnelsen av et svangerskap!
Jeg spiser døgnet runt, eier ikke magemål, og det er flaut og spise ute!!!!!! Kan med letthet spise en 190g hamburger med en kjempepomfri med masse dressing. Er ikke noe i veien for og spise ett like stort måltid en time senere!! Virker som om når det kommer ned i magen, så bare fordunster det. Rare greier det der
Jeg spiser ikke så mye, men jeg spiser ofte. Før spiste jeg frokost kl 0700 og lunch kl 1230. Nå må jeg ha mat allerede kl 09!!! Hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm, så jeg har hele tiden med meg mat i vesken.
I går dro vi hjem fra nordnorge med fly og jeg ble plutselig sulten når vi akkurat hadde kommet inn i flyet. Det går jo en stund før vi får mat, så det endte med at jeg ble utrolig kvalm og uvel. I tillegg til litt turbulens gjorde det at jeg klarte bare å spise to tørre rundstykker.
I julen har jeg spist ganske mye, mye godteri, men det er slutt nå... :uff:
Spiser mye mer enn før jeg å.. og oftere, spiser jo hele tiden jo..
Har tenkt på at det kanskje er flere der inne siden jeg spiser så mye jeg å.. har til å me tenkt at det kanskje er tre der.. :gal:
Da har jeg spist mye da.. Jeg er heldigvis ikke noe kvalm
Jordbærstua
02-01-2003, 16:55
Det er godt å høre at det er flere enn meg som spiser masse. Føler meg på en måte ikke gravid. Det er jo bare 6 uker gammelt, og ingen kan se at jeg er gravid. Blir så "dumt"å spise masse når man er ute da. Jeg er litt kraftig fra før av og da ser sikkert bare folk på meg og sier "å Herregud hun spiser masse hun", men egentlig så driter jeg i det. Jeg vet hvorfor jeg gjør det og de rundt meg som jeg er med vet det, så det er ikke noe problem for meg. Er litt mer trøtt i dag. Har vært på jobben. Bare hatt planleggingsdag da, men man er jo på jobb selvom ikke ungene er der. :o
Tidl. bruker
02-01-2003, 16:59
Med meg er det motsatt... Er litt rart, for jeg er ikke spesielt kvalm, men matlysten er minimal fram til i to-tre tida på dagen. Har spist ei skive i dag, og den gikk ned med tvang. Men nå kjenner jeg at jeg kanskje skal prøve meg på et ostesmørbrød, må være junk for at det skal friste!!! Spiser jeg meg mett blir jeg kvalm, så det unngår jeg så langt som mulig. Er litt slitsomt, og jeg har gått ned over 5 kg, så nå håper jeg at dette skal gå over snart. Bruker IKKE å plages med dårlig matlyst! ;)
Jeg spiser svært lite.
Alt for lite merker jeg, både på kvalmen og på vekta. Spiser jeg ikke nok, så blir jeg veldig kvalm :( Har også gått ned 3,5 kilo på 6 uker, og det trengte jeg ikke! veier nå 55,5 kg, og det er litt lite til å være meg. Blir så slapp!
Men sulten er jeg. Har bare ikke lyst på noe. Gubben disker opp de nydeligste retter, og jeg gleder meg til å stille sulten. Tar en bit, og orker egentlig ikke mer, men jobber ihverdig for å få i meg så mye som mulig...
Håper det går over ved 12 uker!
Spiser mye oftere enn normalt, blir så vanvittig sulten og da er det kun en ting som teller - MAT. Blir skrubbsulten igjen bare en liten stund etter et normalt måltid. Hadde det slik med forrige mann også, og da roet det seg litt ned etter ca 3 mnd. Får håpe det denne gangen også, eller så vet ikke jeg hvordan dette skal gå :uff:
:findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.