Vis full versjon : Mage?
Noen som merker det på magen allerede?
Jeg må kneppe opp noen av buksene mine når jeg sitter, og jeg har ikke lagt på meg:eek: :)
Forrige gang gikk jeg i buksene mine til jeg var 5 mnd. på vei, det kommer jeg sikkert ikke til denne gangen!:)
Har heller ikke lagt på meg noe enda! Kommer nok tids nok det! ;) :D
Er litt oppblåst i magen; spesielt om kvelden. Noen kvelder må jeg kneppe opp buksene når jeg setter meg ned! :o
:findag:
6+0
Jeg har også merket at buksene allerede har begynt å bli trange :sint:
Synes det er litt rart, for man skal vel ikke ha begynt å få noen mage ennå?
Jeg er, og har alltid vært tynn, så det kan ikke være tilfeldig at magen har blitt større nå. Jeg spiser nok noe mer enn før, men det er først og fremst frukt det går på. Har fått kjempekikk på frukt og har slett ikke lyst på sjokolade etc. Spiser faktisk mye mindre godter nå enn før jeg ble gravid. Det frister ikke lenger, men det er jo bare bra:)
elen :findag:
Lavendel
25-08-2002, 17:32
Jeg har ikke mage ennå,har ikke oppblåst mage engang...:uff:
Men jeg tror at magen kommer tidsnok :D
Jeg har alltid fått mage litt sent i svangerskapet,så det blir spennende å se når magen kommer denne gang :D
Men så langt,får jeg fint buksene mine igjen,uten problemer :kidoki: (Men dere er jo litt lenger på vei enn meg...)
Det er hormoner som gjør at magene våre "kollapser":D og blir større så tidlig, min mage har vært større enn vanlig i noen uker nå.
Meg 9+2 (som foreløpig tilhører mars-klubben, men har mistanker om at jeg blir flyttet til April etter UL)
Jeg synes magen min har blitt mye slappere, men tror ikke den har blitt spesielt større. Spiser mye oftere enn før, men blir mett kjempefort, og blir kvalm av tanken på godteri, junk og fett... grønnsaker og frukt går derimot ned på høykant. Merkelig dette, litt ulikt meg, som eeeeelsker pizza til vanlig...
Av godteri er det egentlig bare salte drops som frister. Ååååå, hvorfor måtte jeg skrive det og friste meg selv... grrrr... :p
Ellers har jeg lagt på meg 1/2 kg, men har fått større pupper så det er heeeeelt i orden.
Klemmer fra I am 7+0
Magen min er bltt mye større. Har relativt flat mage fra før. Men ikke nå:D
Har kjøpt mammabukse.
Puppene mine er også mye større( noe mannen min liker)
Har godt opp til 80C. brukte 75/80B før.
Har godt ned 1,5 kilo, men er veldig kvalm, og spiser nesten ingen ting. Sover veldig mye.
Koz indi & egget 8+5
Tidl. bruker
01-09-2002, 02:33
Jeg går i de samme buksene mine fremdeles er 13+5 på vei
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.