PDA

Vis full versjon : Bør jeg dra til legen?HASTER

toymir
07-11-2005, 10:59
:snill: Hei
Fredag var jeg hos legen jeg var hoven hadde en dundrene hodepine og var sikkelig uttafor....Nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal ta en tur til, jeg har fortsatt vondt i hodet, hoven i fingrene og føler meg uendelig slapp.... på fredag var jeg på legevakta og de mente det ikke var noe vits i å ta blodtrykk. jeg føler at det er noe galt. Skal jeg dra til legen i dag også eller er jeg hysterisk??

UlrikkeMarie
07-11-2005, 11:04
Hvis du vil dra til legen, så drar du!!!
Det er alltid godt å få vite skikkeli om at det ikke er noen galt,
og at du får høre det fra en fagperson hjelper mye.
Slipper du å være nærvøs og gå å tenke over det:)

Ta en telefon kanskje, å si det slik det er :snill:

Håper du snart blir bra igjen :blomst:

Tidl. bruker
07-11-2005, 11:04
æ hadde dratt t legen, og forlangt å fått målt blodtrykk å sjekke at alt va bra m dæ å beibien:)

bananamama
07-11-2005, 11:07
Dra til legen du. Dette kan jo være tegn på svangerskaps forgiftning, og det må tas alvorlig. ta med urin prøve. Lykke til

Tidl. bruker
07-11-2005, 11:17
Dra til legen du. Dette kan jo være tegn på svangerskaps forgiftning, og det må tas alvorlig. ta med urin prøve. Lykke til
Signerer

skrullann
07-11-2005, 11:25
Jeg synes du burde ta deg en tur til legen!

AniBru
07-11-2005, 11:28
Ta en tur til legen. Det er bedre med en gang for mye enn en for lite..

Tidl. bruker
07-11-2005, 12:53
Det er bedre med en sjekk for mye enn en for lite. Men det er vel litt tidlig for svangerskapsforgiftning? Retningslinjene sier at dette ikke dukker opp før etter uke 20...

Mandag er en finfin dag å dra til legen for en ekstrasjekk på! Skal selv (til jordmor) det etterpå etter ei bekymret helg...

Talina
07-11-2005, 12:57
Ville nok tatt en tur til legen ja.

God berdring :klemme:

CecilieVictoria
07-11-2005, 20:43
Nå er det jo kveld allerede, men håper du føler deg bedre, og hvis ikke, gå til legen!! Har du opphovning og vondt i hodet, er det godt å få sjekket litt ekstra, med tanke på svangerskapsforgiftning. De burde absolutt ha sjekket blodtrykket ditt, etc.!