PDA

Vis full versjon : Auuu...ribbeina mine

Lille Persille
24-08-2002, 20:37
Det gjør så innmari vondt i ribbeina, fikk noen støt først.( kjennes akkurat som jeg har hatt i bekkenet, bare at jeg ikke mister beina under meg) deretter kjennes det som de ligger i spenn nå.

Litt av å på hvor vondt det gjør, men ubehag er det hele tiden. Jeg kan vel gå ut i fra at det er junior som ligger å spenner i fra....

Noen som opplever det samme?

HÅper inderlig det ikke skal være sånn helt fram til fødselen...føler det blir tungt å puste, med det presset.:uff:

31+5

Puncky
25-08-2002, 03:45
Ja det er nok bebisen som presser på ribbeina dine. Jeg har vært plaget med det siden uke 22. Men hos meg har det "bare" vært på venstre ribbein. Derfor har jeg ikke klart å ligge på venstre side heller...

Tror at når hodet fester seg og magen faller litt ned, så blir presset mindre. Det er i alle fall det jeg håper!

Jeg har kunnet ligge på ryggen helt til for 2 uker siden, men nå blir det veldig tungt å puste...

Stå på videre og lykke til!

:stakar: fra Puncky :birth: 4.oktober

Lille Persille
25-08-2002, 12:37
Hei,
jeg hadde egentlig ett håp om at hodet var begynt å gå ned i bekkenet, magen er mye lenger nede enn for bare en uke siden, sure oppstøt begynte det å bli mindre av og så kom dette.

Men jeg kan jo ikke klage da, hvis du har hatt det helt siden uke 22-

:findag: 31+6

Metteb
26-08-2002, 11:35
Jeg har ikke kjent et eneste spark mot ribbeina, jeg! :)
Men jeg tittet litt på magen igår når jeg skulle dusje og syns den har sunket allerede. Jeg prøvde å kjenne helt nederst for å kjenne om jeg kjente hodet, og da blei det liv der inne:p

Jeg tror nemlig lille pjokken min ligger med beina på siden. Det er der jeg som regel kjenner sparkene....

Vel, det er ikke lenge til han skal ut nå.

Noen som vet hvor jeg kan lese om svangerskapsforgiftning?

:baby: 33+3

lotus
26-08-2002, 16:25
Ribbeina, ja - det er jo ikke til å få puste noen ganger!!! :gal2: Det er ofte at babyen sparker oppover, men dette kan visst kjennes ganske godt. Noe annet som gjør det ubehagelig er at kanten på livmoren når så høyt at den "gnager" på ribbeina. Dette kjennes spesielt godt når man sitter... *au*

Mette - har du prøvd Nettdoktor.no?