PDA

Vis full versjon : Brunlig utflod, bør jeg gå til legen?

~sunshine~
08-11-2005, 19:11
Jeg har hatt litt brunlig utflod av og på i noen dager nå. Dette gjør at jeg er litt bekymret. Vet det ikke trenger å være noe, men det er jo litt slitsomt. Har ikke første legetime før om to uker, men kunne egentlig tenkt meg å få sjekket dette opp.

Hva bør jeg gjøre?? Om jeg går til legen, hva kommer h*n til å gjøre? Er jeg hysterisk om jeg går til legen? Hva ville du gjort?

Tassen-72
08-11-2005, 19:15
Legen min sender meg til UL med en gang jeg nevner noe om blødninger, men det er ikke sikkert at alle leger gjør det.

Jeg ville verfalt snakket med legen, og spurt om det var mulig å få det sjekket opp. Blødningene kan være ufarlige, og er nok det i de fleste tilfeller, men kan og vise at noe ikke er som det skal være.

:snill:

~sunshine~
08-11-2005, 19:18
Takk for raskt svar!!
Men kan det kalles blødning så lenge det bare er LITT brun utflod?? Minner litt om spotting som kommer rett før mens.

Tassen-72
08-11-2005, 19:24
Takk for raskt svar!!
Men kan det kalles blødning så lenge det bare er LITT brun utflod?? Minner litt om spotting som kommer rett før mens.

Var hos legen i dag pga en ørliten blødning i går (liten brun stripe). Og da spurte han meg om blødningens farge, om det var ferskt blod eller om det var brunt/svart. Så jeg tror at det kalles blødning uansett farge... :vetikke:

~sunshine~
08-11-2005, 19:27
Bør kanskje ringe i morgen tidlig, da! Hadde bare vært så sinnsykt betryggende å få komme til UL og se at det går bra! Men ikke vet jeg om jeg kan håpe på å få UL. Satser på at de har ledig time, da... Så satser jeg selvfølgelig på at alt står bra til med spiren i magen min!

Sisse
08-11-2005, 19:59
I mit forrige svangerskab, havde jeg brunt udflåd og kom på UL. Det gik desværre ikke så godt da babyen var død (jeg havde haft vonde smerter en uke forinden). Hvis jeg var deg ville jeg FORLANGE en UL, bare for en sikkerhedsskyld. Men det kommer sikkert til at gå bra skal du se!!!:snill: