Vis full versjon : Hjelp jeg er forkjøla!!?!!?
Er blitt litt engstelig...!!! Hva kan man gjøre for å bli frisk igjen?? Er livredd at jeg blir enda mere syk og det er jo slett ikke hyggelig. Er 25 uker og ser kjempe synd på krabaten som må gjennom alle mine hosteanfall!! Det kan jo neppe være noe behagelig. Er det noen som har gode råd her????
Tuneland
13-11-2005, 12:20
Legg deg under dyna med en varm solbærtoddy. Det er ikke farlig for babyen om mamma er forkjølet.
God bedring!
Legg deg under dyna med en varm solbærtoddy. Det er ikke farlig for babyen om mamma er forkjølet.
God bedring!:jupp: Jepp! Plei deg selv godt nå! Så skal du se du snart blir frisk igjen:snill:
matelulla
13-11-2005, 17:23
Har nettopp avsluttet en periode med forkjølelse og bronkitt, og babyen sparker som aldri før.:jupp: Ikke noe farlig. Bare slapp av, og plei deg selv du. :klem: Det er verst for deg selv vet du. Babyn har det nok finfint!:nikker:
Tidl. bruker
13-11-2005, 18:48
Er syk denne helgen jeg.
Men du kan trygt drikke :solvipect hostemikstur noe jeg gjør og er allerede mye bedre. etter bare 1 døgn. ;)
ellers så anbefaler jeg
c-vitaminer
varm melk gjerne kakao eller no.
varm saft funker også fint.
Tidl. bruker
13-11-2005, 23:47
Da jeg trengte hostesaft, fikk jeg klar beskjed på apoteket at hostesaft ikke ble anbefalt til gravide.
Men Felleskatalogen sier om Solvipect:
Preparatet kan brukes ved graviditet i terapeutiske doser.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.