PDA

Vis full versjon : Leemus

BlaBla
15-11-2005, 11:53
Er det andre som har det i/på magen. Det dirrer så fælt nederst på høyre side. Det kiler og er ubehagelig. Noe forslag for hva jeg kan gjøre? Er det vanlig?

Bertines
15-11-2005, 12:23
Jeg hadde leamus i armen hver dag de 3 første mnd......(nrsten) Jeg fant ingenting som hjalp, det bare ble plutselig borte av seg selv.... Er visst vanlig fikk jeg høre. Får bare være glad vi ikke fikk leamusa i øyet...:lettet: hehe.

silkepels
15-11-2005, 14:10
jeg har hatt leamus i omtrent alle kroppens muskler (også de jeg ikke visste jeg hadde....)

den gang brukte jeg et blandingsprodukt som het CalMag (blanding av Calsium og Magnesium)

men jeg aner ikke om dette er lurt når man er gravid??? :shock:

Tidl. bruker
16-11-2005, 12:50
jeg har leamus i det ene øyet nå, og det er fryktelig ubehagelig. bør e kontakte lege

UlrikkeMarie
16-11-2005, 12:54
jeg har leamus i det ene øyet nå, og det er fryktelig ubehagelig. bør e kontakte lege

Det tro jeg nok du skal slippe ja,
er nokså vanlig.
Jeg pleier å gnu meg litt på øynene, så blir det borte, noen ganger tar det litt lengre tid,
men det kommer bort etter hvert:)

Tidl. bruker
16-11-2005, 13:54
Er det andre som har det i/på magen. Det dirrer så fælt nederst på høyre side. Det kiler og er ubehagelig. Noe forslag for hva jeg kan gjøre? Er det vanlig?

Det er ikke babyen du kjenner da? De første sparkene jeg kjente, føltes som leemus, men nå er jo du kommet ganske langt på vei, så jeg går utifra at du har kjent spark allerede? :snill:

BlaBla
17-11-2005, 13:28
Tror at det var leemus. Har kjent en del spark. Det varte så lenge, det ga seg aldre. Tror det holdt på nesten hel dag. Nå har det gitt seg. Sparkene blir for øvrig bare sterkere og sterkere.