PDA

Vis full versjon : Jeg har også UL rapport...

skofus
02-01-2003, 22:21
Var på ul bittelillejulaften pga blødninger, og fikk da oppfølgningstime i dag, siden de så at jeg var så nervøs.
Har vært utrolig kvalm i det siste, og var nesten redd for at det var pga at det var noe galt... :gal:
Legen var veldig reservert til å begynne med, og satte seg slik at jeg ikke fikk se skjermen. Men han hadde ikke før putta inn staven, så vridde han slik at jeg også kunne se. Og der var det en liten en som vinka til mamman sin :) :elsker:
Måtte felle noen tårer da. Plutselig ble babyen nesten borte, og da sa legen at den hadde tatt en saltomortale :)

Han mente at når den var så aktiv nå, så var det minimale sjangser for at det skulle gå galt. Har høst den før, men har faktisk bedre magefølelse denne gang. VIL at det skal gå bra!!!

Har klart å spise litt mer fornuftig i dag (husket plutseig at tørt knekkebrød var godt), så nå er jeg ikke SÅ vanvittig kvalm heller :)

Gleder meg til vanlig kontroll neste uke :)

Klem fra utolig glad og hormonell Skofus :gladtrist:

Petterine
02-01-2003, 23:03
Deilig å se den lille vinke til deg på skjermen kan jeg tenkte meg:klapp:

Lykke til videre!

Balumba
03-01-2003, 09:41
Må jo bare være herlig å se baby'n vinke :hjerter:

Ellers har det gått mye tørre knekkebrød her også. Det hjelper litt på kvalmen, ja! Fint å høre at du ikke er så kvalm lenger, for det er skikkelig pyton!!

Lykke til videre!

Tidl. bruker
04-01-2003, 00:35
:klapp: :klapp: ! Så herlig!! Det er jo helt utrolig, ikke sant!? Så herlig å se den lille :mervink:

Tingeling
04-01-2003, 01:13
Sånn skal det være............. og godt er det. Det første vinket, sååå fantastisk.

Fint at du fikk oppfølgingstime i dag. Da føler man seg liksom litt mer ivaretatt. Kjenner igjen følelsen med skjerm som er vendt fra deg og sekunder som snegler seg av sted før den blir vridd mot deg. Opplevde det i går. De sekundene virker som minutter og vel så det.

Knekkebrød er gullande godt det, men jeg foretrekker med leverpostei på. I dag på jobben tror jeg at det gikk med 5 stk.

Dragen
05-01-2003, 16:31
Så fint at alt er bra, Skofus!

Denne gangen går det bra, vet du! :)