PDA

Vis full versjon : Svimmel og ør

Tidl. bruker
16-11-2005, 18:05
Hei jenter!
Hvorfor er jeg vimmel og ør bare jeg gjør noe som helst annet enn å holde meg i ro? Går litt i bølger, men det er veldig ekkelt når det står på.... Er halvveis i uke 6.:gravid:

Vannlilje82
16-11-2005, 18:23
Det kan være noe med blodtrykket/blodsukkeret, så det kan være lurt å ta en tur til legen. Ellers leste jeg at det kan komme pga væskemangel.

Solstråle.
16-11-2005, 18:57
Jeg var svimmel og sliten rundt uke 6-10.
Det var ingen ting galt med blodtrykket mitt.
Men jeg fokuserte vedlig på å få i meg nok veske og litt salt. Det hjalp.
Spis litt salt potetgull, så blir man tørst og da drikker man mer.

Men det kan være greit å gå til legen nå å skjekke.

Tidl. bruker
16-11-2005, 19:23
Skal ta det opp på første kontroll som er til fredag jeg:lege:

Terra
17-11-2005, 15:02
Kan også være jernlageret ditt som er litt lavt! Få legen din til å sjekke det når du skal dit:snill: Fikk nettopp beskjed om dette selv, da jeg også har vært veldig svimmel hele tiden. Så nå må jeg begynne å ta jerntabletter.

Tidl. bruker
21-11-2005, 12:53
Det var visst svingende blodtrykk.. Men det hjelper uansett med masse vann og litt saltmat:mumse:

Knorten
21-11-2005, 13:38
Det er lurt å snakke med legen om man er svimmel,for blodtrykket kan tulle litt den først tiden....så er greit å bare sjekke det hvertfall. Ble plaget selv og gadd ikke ringe legen (har så legeskrekk...) så det endte med at jeg svimte av på jobb,noe som ikke var gøy,særlig ikke for dem som var der.....så dra til legen ja:)

Nomin
05-12-2005, 20:28
Jeg er selv 6+5 og føler meg også svimmel til tider. faktisk merket jeg dette allerede den uka jeg forventet mens... Selv tror jeg at jeg får i meg for lite væske. Leste en plass at man bør drikke en liter vann til vanlig hver dag, når man er gravid bør man drikke to liter vann hver dag!!! Ble helt sjokka jeg...

:snill: