PDA

Vis full versjon : Hjelp Mot Kvalme!!!!

Iset
02-01-2003, 23:10
hei hei alle sammen:)

jeg er ikke gravid men er mye kvalm for tiden pga jeg går på candida-kur (KAN være svangerskapskvalme og, men må vente på mensen og se først:)) vel da jeg kom på jobb idag ble jeg plutselig så kvalm at jeg nesten måtte gå hjem igjen, men sjefen ga meg 2 seaband-armbånd. det er en slags akupunktur-armbånd som skal stimulere et punkt ved håndleddet som stopper kvalmen. moren min har prøvd det og mener det er så fantastisk. men jeg trodde ikke det skulle virke på meg. men jeg tok dem på (de må sitte riktig, men det er ikke vanskelig å få til) og tro det eller ei, etter ca 1 minutt forsvant hele kvalmen. jeg gikk med dem i 2 timer og så tenkte jeg at jeg skulle ta dem av og se om kvalmen kom tilbake. jada, etter et par minutter kom kvalmebølgen over meg igjen så jeg tok armbåndene på igjen, og så forsvant kvalmen igjen. tenk, dette er jo helt uten bivirkninger og kan brukes av alle. de selges på helsekosten. (jeg prøver IKKE å drive salg her altså hihi, måtte bare dele det med mine kvalmne medsøstre).

klem Iset

Kwistin
02-01-2003, 23:18
HEEEEEY ISET :0)

X'er fingrene for deg :)

Iset
03-01-2003, 01:39
thank you dear friend:) krysser for harde livet jeg og:) men men har goood tid enda, men er jo litt utålmodig da:)

klem Iset