Vis full versjon : kvalm om kvelden
Hei.
har en sønn på snart 5år, kan huske jeg var veldig kvalm på beg av svangerskapet (om morran)!
Nå er jeg 6+1 (tror jeg) og er veldig kvalm om kvelden!
Noen andre som har erfaringer med det? bare lest om morgen kvalme her:kvalm:
klem tm
I mitt forrige svangerskap kastet jeg opp hver eneste kveld fra uke 7 til uke 41 :snill: Spiste ingenting etter klokka 15-16, og forlot heller ikke huset etter jeg hadde kommet hjem fra jobb. Så kvalmen kan slå til 'round the clock.
Adrienne
17-11-2005, 19:50
Morgenkvalme er vel det mest misvisende ordet for svangerskapskvalme. Min kvalme kan slå til når som helst og hvor som helst, og tar ingen hensyn til verken klokka eller det faktum at jeg har vitterlig passert uke 12 for lenge siden.
I mitt forrige svangerskap kastet jeg opp hver eneste kveld fra uke 7 til uke 41 :snill: Spiste ingenting etter klokka 15-16, og forlot heller ikke huset etter jeg hadde kommet hjem fra jobb. Så kvalmen kan slå til 'round the clock.
i see, og da fikk du ei jente? kanskje kveldskvalme har noe med jente babyer å gjøre:snill: ønsker meg sånn ei lita tulle da veit du. (men det spiller ingen rolle i sin helhet da) hvordan var formen nå?
i see, og da fikk du ei jente? kanskje kveldskvalme har noe med jente babyer å gjøre:snill: ønsker meg sånn ei lita tulle da veit du. (men det spiller ingen rolle i sin helhet da) hvordan var formen nå?
Nå er jeg bare i uke 7 men overhodet ikke kvalm. Litt uggen om morningen, så vi får sjå!
Da jeg gikk gravid sist, var jeg stort sett bare kveldskvalm.
Det begrepet må ha vært oppfunnet av en mann for jeg har vært morgenkvalm hele døgnet. :snill:
*kattungen*
17-11-2005, 21:48
jeg kan være kvalm tilalle døgnets tider :snill:
Morgenkvalme er luksusutgaven av svangerskapskvalme!! :knegg:
I forrige svangerskap var jeg kvalm 24 timer i døgnet, og hadde porblemer med å sove om natta pga det... og jeg ønsket intenst at jeg skulle få morgenkvalme istedet :haha:
Denne gangen har jeg ikke vært kvalm like mye av døgnet, men det har variert når på døgnet det har kommet. Kunne likegodt være tidlig på dagen som sent på dagen... nå har det heldigvis (nesten) gått over!
Jeg er også kvalm hele døgnet, men føler det er verst om kvelden og natten.
Det er ikke særlig behagelig å ligge. Har sittet i senga og sovet flere netter, fordi jeg ikke klarer å legge meg ned.:kvalm: :kvalm:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.