Vis full versjon : Jeg har ramla! litt engstelig nå..
uff, igår var jeg på fest og moro, og dansa line-dance ute på en veranda med mange fulle folk.. :heia: Da var det ei dame som tryna.. Og i det hun faller til sida, så slår hun beina under meg, og jeg ramler oppå henne!!! Wææææ!!:angst: Reiste meg opp og lata som ingenting, og trøsta ho med at det gikk bra og greier, mens i huet mitt var det jo hysteri!! Tenk om det skjedde noe!! Men har ikke hatt noe vondt i magen (det er nå 14 timer siden..) enda,- man skal vel få det med en gang hvis det har skjedd noe?? :undrer:Jeg ramla litt på sida liksom...
De tåler ganske mye inni der. Jeg falt flere ganger i forrige svangerskap, og alt gikk bra. Jeg tror det de er mest redde for i forbindelse med fall er morkakeløsning, og det tror jeg du hadde merket i form av en blødning...
Håper alt er bra!
Vimsevips
18-11-2005, 14:22
Jeg ramlet med magen først på kanten av sandkassa sist jeg var gravid. Da sa jordmor som så at alt var greit om:
-jeg kjente liv
-ikke fikk blødning
-og om jeg fikk blåmerke på magen så var det greit å sjekke det ut
Jeg fikk ikke noe av dette, og alt gikk veldig fint for oss begge :snill:
CecilieVictoria
19-11-2005, 00:09
Jeg ramla forrige uke, og ble selv totalt hysterisk. Ungen var rolig kjempelenge. Jeg snakket ikke med legen min før denne uken. Hun fortalte meg at i slike tilfeller er det best å kontakte jordmor/lege. Men det gikk da bra, og det har det sikkert med deg også. Så lenge du kjenner liv, og ikke fikk blødninger og blåmerke på magen. Hun sjekket meg for blåmerker, og sjekket selvfølgelig hjertet på babyen som var OK!
Skulle du bekymre deg for mye, hadde jeg tatt en telefon. Men jeg er nå ganske sikker på at det gikk bra med babyen din også!:snill:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.