PDA

Vis full versjon : Nå er det flott å være gravid !!

susse
25-08-2002, 00:33
Hei desemberjentene!!

Må bare si at sommeren er en topp tid å være sånn passe gravid !! Den varme månden her har jeg sprada i bikini på standa nesten hver dag (jobber kveld) og følt meg i super form. Magen er der, men ikke så stor at den er i veien.
Dette fikk jeg ikke oppleve forrige svangerskap, for da lå jeg for det meste pga kynnere og svangerskapsforgiftning, så nå NYTER jeg hver dag !!

Kos dere meg magene i sola jenter !! :klapp:

Klem fra Susse og lillebass 23 uker i morra

Tuppa
25-08-2002, 16:31
Ja, det er "kremtid" å være så gravide som vi er nå :D
Man føler seg litt ovenpå liksom :cool:

Må likevel innrømme at det skal bli deilig med litt kjøligere netter og mørkere kvelder ;)

Tigris
25-08-2002, 22:53
Supert å være gravid nå!

Når jeg er på stranda slipper jeg å tenke på hvordan jeg ser ut. Er bare stolt over at jeg har mage!! Alle ser på meg og jeg ser mange har misunnelse i blikket..:p
Dessuten er ikke magen for stor og tung. Føler meg i go' form!
Tenker med gru på hvordan det ville være å vært høygravid nå i denne varmen - må være helt jævlig! Jeg er gla det er kaldt ute når kroppen min begynner å bli stor og varm...

Og til neste sommer har jeg forhåpentlighvis rukket å tatt av de x-tra kiloene :)

Desember er en flott mnd å føde på!!

Kos dere videre med de voksende magene deres og spis MASSE is med god samvittighet:D

:findag:

Quila
26-08-2002, 13:06
Helt enig med dere...

Jeg har alltid tenkt at desember må være den verste måneden å få barn i, men det er det absolutt ikke.
Det er helt flott å være 5mnd. på vei akkurat nå... Jeg storkoser meg, men likevel gleder jeg meg til vinteren utrolig nok:) Vi får vel problemer med å få igjen boblejakka i år:p