PDA

Vis full versjon : Vogn....

Trine
25-08-2002, 00:42
Hei jeg har vært litt å kikket på vogner i det siste. Har heldigvis god til på meg, men har bare funnet en som jeg liker.
Det er Svithun sin vogn. Kombivogn, mørk blå.
Er det noen som har noen erfrang med denne vognen.

Takknemmelig for svar.
Trine 18+0
:klapp:

Dimples
25-08-2002, 01:58
Vi har også god tid til å bestemme oss ang. vogn, men vi har vært ute å kikket oss litt rundt. Har kikket bl.a. på Svithun vognene. Svithun kombi syntes vi hadde en utrolig smal bag. Da var Svithun duo bedre. Den vogna vi har mest lyst på akkurat nå er Troll. Du kan se mere på www.troll2000.com Dette er også en norsk produsert vogn.

-dimples og spira (16+5)

Steinbukk
25-08-2002, 02:12
.......fikk beskjed om å oppgi brukernavn og passord?

Klem fra trøtt og litt(?) forvirret Steinbukk :bonk:

Trine
25-08-2002, 15:05
Kjempe flotte vogner. Vet du prisen på disse?

Dimples
25-08-2002, 21:01
De kostet 4700,- her i Trondheim når vi var å kikket på de. Da får du med helårspose, pyntedyne, integrert myggnett, regntrekk,stelleveske + at det er to forskjellige trekk med (et til dypvogna og et til sportsvogna). Syntes at vi fikk mye mer for pengene der, enn hos Svithun. Den koster jo 1700,- kroner mer, men regner man sammen hva alt ekstrautstyret man trenger så lønner det seg fant vi ut.

-dimples og spira 16+6

Dimples
25-08-2002, 21:04
Steinbukk: Prøv igjen, jeg har rettet linken nå.

Baby_dht=)
29-12-2004, 00:01
Jeg har også vært å sett innom på Troll vognene.
Helt enig, mer for pengene og jeg likte disse vognene bedre enn de jeg før hadde sett.
Jeg har også en Troll vogn som har holdt seg UTROLIG bra og som fremdeles er like fin!!
En må stikke innom der, mange gode tilbud og pakker,
Absolutt til å anbefale!!!http://www.snartmamma.com/plassen/images/icons/kidoki.gif

pondus
02-01-2005, 22:10
Venninda mi har Svithun kombivogn -03 modell, utrolig dårlig vogn når det gjelder kvalitet, spesielt på stoffet, de har en modell med sånn " stoff" ble veldig fort mye slitt og falmet. En annen venninde har samme vogn og hun har mere sånn regntett stoff, den har hold seg bedre, men hun er ikke fornøyd med vognvalget sitt. Nå skal det sies at disse vognene er mye brukt, har stått mye ute, men det har også min simo- like fin! Min skal nå brukes til nr. 2.

~TM~
03-01-2005, 02:08
Svithun er ikke norskprodusert. De er de samme vognene som Carena. Kvaliteten er ikke allverden og jeg ville ikke kjøpt det.

Dimples
08-01-2005, 13:44
Jøss! Er denne tråden kommet fram igjen?

Da kan jeg kanskje legge inn en my melding ang. troll vogna. Vil ikke anbefale den i hele tatt ;) Kjøp en vogn av et annerkjent merke istedet f.eks. Teutonia (kjøpte det noen mnd etter vi tok i bruk troll vogna), Emmaljunga, Simo, Brio, Quinny..........