Trampe82
21-11-2005, 20:04
Nå har jeg endelig kommet meg hjem etter en Oslo tur fra helvete!! Jeg skulle en tur innover i dag for å handle inn hobbyting til julegavelaging. Jeg har vært hjemme hele dagen og skulle møte sambo i Oslo. Måtte være der før 4 sånn at jeg kunne få en titt på den nye jobben hans. Da jeg kom på togestasjonen så jeg at det gikk et tog 14.53 og neste 15.22. Klokka var i grunnen 53 og vel så det, men jeg gikk for å se om det fortsatt stod der. Joa.. toget stod der og jeg tenkte at da går jeg på perongen og håper å rekke det. På veien opp til sporet så jeg at det var rimelig klart til å gå så jeg småløp noen skritt siste biten bort/opp og fortet meg. Da var det som om hele sambeinet eksploderte :shock: Fikk sinnsykt vondt. har hatt sånne vondter før og regnet med at det kom til å gå over på toget. Mens jeg satt på toget var jeg helt fin, men fikk jeg litt av et skjokk da jeg skulle reise meg. Jeg klarte nesten ikke gå.. Kom meg så vidt av toget og bort til nærmeste benk. Der ble jeg sittende til sambo kom. Resten av kvelden har jeg hatt skikkelig problemer med å gå . Det gjør så vondt at jeg nesten blir kvalm til tider!!!
I dag har jeg finni ut at vondtene jeg har hatt tidligere mest sannsynlig er SF-løsning. Etter hva som har blitt snakket om her inne, men så vondt har jeg aldri hatt før noen gang. Hadde tenkt å ringe lege/føden da jeg kom hjem, men hjem fra bussen gikk det noe bedre med gåinga, selvom jeg så ut som er forvokst går der jeg gikk..
Nå er jeg endelig hjemme, men vet nesten ikke hva jeg skal gjøre. Sitter i sofaen og kan knapt røre meg uten at det kjennes ut som noen stikker en kniv inn i skambeinet..
Ble langt dette.. men er litt redd og sliten akkurat nå.. Hva ville dere gjort?
I dag har jeg finni ut at vondtene jeg har hatt tidligere mest sannsynlig er SF-løsning. Etter hva som har blitt snakket om her inne, men så vondt har jeg aldri hatt før noen gang. Hadde tenkt å ringe lege/føden da jeg kom hjem, men hjem fra bussen gikk det noe bedre med gåinga, selvom jeg så ut som er forvokst går der jeg gikk..
Nå er jeg endelig hjemme, men vet nesten ikke hva jeg skal gjøre. Sitter i sofaen og kan knapt røre meg uten at det kjennes ut som noen stikker en kniv inn i skambeinet..
Ble langt dette.. men er litt redd og sliten akkurat nå.. Hva ville dere gjort?