PDA

Vis full versjon : Erfaringer med "Fødsel uten smerte?"

Johanna
03-01-2003, 14:31
Jeg har lånt denne boka på biblioteket, og leser den nå. Litt tungvint siden den er så gammel, men hvis den holder det den "lover", burde den vel være pensum for alle oss her inne?

Er det noen som har LEST den og PRØVD metodene under fødsel som kan si noen ord om dere fikk det til eller ikke?

Nuggett
03-01-2003, 19:26
hmm... hva slags metoder er dette da???

Jeg vil gjerne føde uten smerter :birth:

Pelen
03-01-2003, 20:27
Hei!

Jeg fikk tips om den boken for flere år siden, men når jeg har prøvd å kjøpe den så sier de at den ikke trykkes lenger. Kan du gi noen utdrag fra den?

Min søster (som har født barn) som skulle se om den eksisterte i Sverige (og fikk samme svar der) sa at det ikke var så rart at den ikke ble trykket lenger. Det eksisterte ikke noen fødsel uten smerte ;)

Pelen

Johanna
08-01-2003, 18:16
Det går i pusting og kunnskap om fødsel, at å vite hva man går til og HVORFOR riene kommer er med på å skape en fødsel uten smerte.
Har lest litt, men syns det er veldig gammeldags og tungvit (tall fra rundt 1947-1956), så jeg kutter den rett og slett ut.
Fikk anbefalt en bok i samme sjanger, av litt nyere dato: "Fødsel-kraft og kjærlighet", men da jeg søkte etter den på Bokkilden fant jeg den ikke. Får høre på biblioteket om den også.

Aud
08-01-2003, 21:48
... en venninne av meg leste denne boken før hun skulle føde, for 7-8 år siden..
Hun gikk til fødsel med følgende innstilling: Å fæde er som å ha en kjempeorgasme.. Tror aldri sexlivet hennes ble det samme igjen:p

Aud og gutta :baby: :baby: 24+7

Happy
08-01-2003, 22:33
Aud: :latter: Du er vel inne på noe der! Om orgasmene hadde vært sånn som en fødsel, hadde ikke jeg hatt mer sex!!

Linda1
12-01-2003, 18:14
Ja, det var jo også noe å sammenligne det med :D

(32+3)