PDA

Vis full versjon : Kan hoste sette i gang fødsel?

Thea
03-01-2003, 15:44
Heisann,

Har fått en skikkelig kraftig hoste, og har sittet å sovet de to siste nettene. Hoster så jeg brekker meg, og det er ikke videre kjekt! Mannen min skulle prøve å få meg legetime. Tror det er bronkitt eller noe...moren min som var på besøk her i julen ligger nemlig hjemme med samme hosten og hun har bronkitt-lungebetennelse...tjobing!:uff:

MEN: noen som vet om det er fysisk mulig å hoste i gang en fødsel? Har før klart å hoste på meg ribbeinsbrudd!! Er ikke helt klar for fødsel enda(selv om jeg kanskje burde være det), men bare lurer på om det er noen som har vært borti det??

Ellers: god helg til alle sammen!

Klem fra Thea og sukkererten

Tidligere Bruker
03-01-2003, 15:59
Har aldri hørt at hoste kan sette i gang fødsel nei.... Men man kan jo bli veldig øm i magen av det....

:mervink:

Milla
03-01-2003, 16:18
Hei:)
Jeg fikk å en veldig hoste her føre jul, fikk time hos legen, men det var ikke noe galt å høre som bronkitt ol., jeg fikk hostemedisin som skulle hjelpe sånn at jeg fikk sove om natta, er jo viktig å få vilt ut til fødselen. Legen sa da at jeg kunne føde før tiden i og med jeg hadde fått denne stygge hosten.
Fra Millla T-13:baby:

luri
03-01-2003, 21:00
jeg hadde en kraftig hoste før fødselen .hostet så jeg brak meg,ringte legen og fikk cosylan.dette fikk jeg tirsdag og torsdag satte fødselen i gang.
om dette hadde noe med hosten og gjøre det vet jeg ikke.

Thea
03-01-2003, 21:04
Takk for svar! Har fått meg time på legevakten nå i kveld. Ringte fastlegen min litt tidligere i dag, men han ville ikke gi meg cosylan...

Så får vi se da...

Klem Thea og sukkererten

Thea
22-01-2003, 16:46
Glemte å fortelle at jeg spurte jordmor om det var mulig å hoste i gang fødsel, og det var det!! Så vet vi det...selv om min ikke ble hostet i gang da... ;)

Klem fra Thea og sukkererten