Vis full versjon : Hjelp meg
Hei alle aprildamer. Da er enda en sommerdag over og jeg er trøtt. Tror jeg merker at jeg er mer trøtt en normalt eller er det bare innbildning? Og brystvortene er ganske ømme når jeg tar på dem.. Kvalmen har holdt seg borte foreløpig.
Kan dere hjelpe meg meg en ting... Klarer ikke riktig å finne ut hvor langt jeg har kommet. Tror jeg har termin 30. april, siste mens første dag var 19. juli og jeg tror EL var ca. 4. august. Hvilken dag er jeg på i dag??
Ha en god kveld alle sammen!!!!
Hilsen Brumm som egentlig ikke føler seg gravid.... Veldig merkelig å tenke på enda! :D
Du er 5+1 idag (lørdag), og termin utifra siste mens' er 25.april
Beate 11+0, mars-klubben
... at jeg har sykluser på ca. 33 dager... Vil det forandre noe?
Takk for svar.
:)
Hei igjen!
Dersom du har sykluser på 33 dager til vanlig, kan du jo regne med at du ikke hadde eggløsning før ca. dag 18. Da må du trekke fra 4 dager på hvor langt du har kommet, altså du er 4+4 idag, og du må legge til 4 dager på antatt termin, som da vil bli 29. april istedenfor.
Men legene vil hele tiden, fram til ordinær ul, gå ut ifra første dag i siste mens'
Jeg VISSTE 100% hvilken dag min eggløsning var, fordi jeg brukte sprøyter, og siden el var på dag 16, sa jeg til legene at første dag i siste mens' var 2 dager senere enn det som egentlig er sant. Dette fordi legene regner at alle har eggløsning på dag 14, forstå det den som vil:)
Er ganske sikker på at EL var 4. aug. Stemmer det at terminen er 266 dager etter? Og da er termin 30. april. Hvilken dag er jeg da på? 4+3? Vanskelig det her syns jeg. :)
Forøvrig helt vilt å tenke på at vi traff på første forsøk og at jeg virkelig er gravid. Måtte ta en CB igjen for å sjekke... To knallblå! Og jeg kjøpte dobbelpakke slik at jeg kan ta en test før jeg skal til legen igjen om allerede 2 uker.
:baby: ... wow...
Jeg vet ikke antall dager, men jeg vet at det varierer med +/- 1 dag på forskjellige terminkakulatorer. Så du får ta den terminen du har lyst til;)
Men hvis du vet når du hadde eggløsning, legger du til 14 dager fra den dagen, og da vil du få hvor langt du er på vei!
Beate, 11+1
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.