Vis full versjon : Noen som har fått vite kjønnet på UL og greit å holde det hemmelig?
Vi skal snart på ordinær UL. Dragetemmer'n vil ikke sjekke kjønnet, men jeg har litt lyst. Men jeg kommer jo aldri i verden til å klare å holde det hemmelig fram til fødsel. Noen som har klart det?
Regner med at det blir til at vi ikke sjekker...
Vi har klart det. Fikk vite kjønnet på UL i begynnelsen av oktober, og har ikke sagt det til noen enda. Vi koser oss med å holde det for oss selv - vår egen hemmelighet som bare vi vet, liksom. Dessuten kan det jo skje at legen tar feil...
Tidligere Bruker
03-01-2003, 18:02
Å holde det hemmelig for sin egen ektemann hadde jeg aldri klart tror jeg.... Hadde nok rpøet meg til slutt.... :gal:
Men å holde det hemmelig for familie og venner, ja det hadde jeg klart, uten problemer. ;) :p
:mervink:
:o Dragetemmer'n skal være med på UL. Det var alle andre jeg tenkte på...
Å nei, jeg ville aldri klart å holde det hemmelig.
Siden første stund har jeg hatt en magefølelse som sa at det ville bli en jente, og det stemte ved UL. Moren min har allerede begynt å kjøpe inn rosa babytøy og bestemoren min (som bor i spania om vinteren) har fått beskjed om å kjøpe masse fint babytøy der nede... og da er det jo best at hun vet kjønnet.
Har ikke fortalt familien det, men har jo nevnt det her inne. Synes det er litt ok å være litt hemmelighetsfull jeg.
Hvorfor holde det hemmelig, vel jeg er ikke særlig glad i rosa så det er en fin måte å begrense det på...
Jeg holdt det hemmelig med minstemann:) Pappaen ville ikke vite noe, men så var han på jobb da jeg skulle på ul (han jobber på båt)og da fikk jeg vite det. Jeg hadde ikke noen problemer med å la være å si noe, og han forsto ingenting heller, jeg ville jo ikke ødelegge spenningen hans heller:) Men jeg sa heller aldri noe om at jeg viste det.
:klem:fra shine&lille knopp:baby: 16.07.03
En venninne av meg holdt det helt hemmelig for alle andre enn mannen. Selv da jeg var sammen med henne i barneklaerbutikk rett för födselen og gjerne ville kjöpe DEN FINE lille jentekjolen i gave til henne, sa hun ikke noe som helst (det var jente). Jeg tror nok ikke at jeg ville vaert like flink, nei. (Eller kanskje hun ikke likte kjolen.... hvem vet??)
Da jeg var gravid med datteren min, var vi egentlig enige om at vi ikke skulle vite kjønnet. Da vi var på UL spurte vi heller ikke. Men så måtte jeg ha en UL til og da var ikke mannen min med. Da klarte jeg ikke å la være, og spurte var det var... Da jeg hadde en gutt fra før, ble jeg jo veldig glad for å få høre at det var en jente!
Mannen min var så fast bestemt på at vi ikke skulle vite det at jeg klarte ikke å fortelle ham at jeg hadde "syndet". Så det var ingen som visste at jeg visste...Og jeg klarte å holde hemmeligheten.
Personlig hadde jeg ALDRI I LIVET klart å holde noe sånt hemmelig i MER enn ett døgn, men det er meg;)
Vil også legge til at jeg blir skikkelig pottsur hvis du kikker og av prinsipp ikke forteller det til NOEN, ikke engang MEG!!!!:bryn:
Jeg måtte holde det hemmelig for min samboer sist gang, ettersom jeg var den eneste som ville vite det, blir nok slik denne gangen også, det gikk greit men jeg tror han skjønte det etterhvert :D
Jeg er håpløs med sånne ting:uff:. Klarer ikke å holde noe jeg føler er viktig hemmelig. Greide å bare fortelle om graviditeten til to venninner i hele to uker:p. Så fikk resten av verden vite det også, på tross av at planen var å holde det hennelig i 12 uker:o .
Tingeling
04-01-2003, 00:44
Luringen................. du skal aldeles ikke holde det hemlig. Det er jo nesten like spennende for meg å vite hva du får som å vite hva jeg får. Etter som jeg har skjønt så skal du kalle "den" Tom-Tomas, så da har du vel en gutte følelse :p
Er det virkelig sant at du ikke "vet" hva det er?????
Selv ville jeg IKKE klart å holde på en sånn hemlighet. Det ville lyst blått eller rosa ut av øynene mine så det grein etter;) ;)
OOOPS 4!
04-01-2003, 11:44
Kunne nok klart å holde det hemmelig for andre enn mannen min tror jeg;)
Vi har noen naboer som klarte å holde hemmelig at de ventet tvillinger, ingen utenom aller nærmeste familie visste det:klapp:
Gjett om vi alle var i sjokk da pappaen kom fra klinikken å fortalte at de hadde fått 2 jenter;)
Men det var jo en kjempe gøy overraskelse:klapp:
:findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.