PDA

Vis full versjon : Varme/kulde-dillaer....

agnes cecilia-heimen
25-11-2005, 18:36
Hadde det ikke sånn i første svangerskap ass, men denne gangen har jeg heeelt dilla på alt som er ekstremt varmt eller kaldt.
Jeg går i dusjen, vanligvis liker ikke jeg sånn veeeldig varmt vann, men så står jeg der, fyrer på varmt vann, nyyyyter det 2-3 sekunder, så syns jeg det blir kaldt, fyrer på mer varmne, syns det er godt i 2-3 sekunder til, drar på ENDA mer varme.....til slutt så er man laaangt over passert barnesikringa, og må slutte av rein fornuft. Jeg SER jo at jeg begynner å nærme meg at jeg koker meg selv, og da må jeg lissom bare stå opp av dusjen, fordi det virker kaldt. :snill:
Nå er ikke jeg noen frysapinne sånn til vanlig assa, så dette er bare no rart...
Når jeg står opp av dusjen er jeg helt illrød og nummen over hele kroppen, merkelig at jeg ikke lenger har evne til å kjenne at dette må gjøre VONDT?? :dåne:

Ellers, så eter jeg isbiter da....tygger og knasker. DET er godt det!
Lager 10-20 stykker om gange, og sitter og tygger.....4-5 ganger om dagen... Ja, jeg gjør nesten ikke annet enn å tygge isbiter.
Bortsett fra en ting til: drikke kakao. Det er vi avhengig av sjø, hver eneste kveld og morra.
Joa, ikke sant, sjokoladesmakende ting er godt det vettu, men så skjønner jeg at dette kanskje handler om VARME igjen.....
Jeg har ikke den samme i kjeften og halsen heldigvis, at jeg omtrent skolder meg sjøl, men av en eller annen merkelig grunn har jeg fått så lyst til å tygge isbiter og drikke kakao samtidig!! :dåne:
NÅ skjønner'u, har det klikka....
Har ikke gjort det, :fnise: , men har inmari lyst.....
Så det er noe med dette med dillaer på varme og kalde ting...Skjønner ikkeno, jaja, jeg skal vel være glad for at jeg ikke har mer gæærne dillaer enn som så....:fnise: , men i forrige svangerskap fikk jeg liksom ikkeno sånt spesielt...
og dette er jo bare heeelsnålt. :dåne:

Er det noen som kjenner til dette eller??
Som kjenner seg igjen?

Bonnie
25-11-2005, 22:08
Nei, dette kjenner jeg meg ikke igjen i. :snill:

Vet det er mange som får dilla på isbiter da.

Ninapia
28-11-2005, 00:58
Jeg hadde dilla på kroneis.

Barna bare måpte til meg der jeg gikk hjem fra butikken med jakken åpen og gafflet is i 15 minus. Så ikke helt bra ut nei :hehe:

heny
28-11-2005, 06:11
jeg hadde også dilla på isbiter i forrige svangerskap. tygget og knasket og syns det sto til....

ellers så har jeg en tendens til å skolde meg selv i dusjen til vanlig så det tar jeg ikke som en svangerskapsdille. men jeg er også helt rød på kroppen etter en dusjetur.