Vis full versjon : Hvordan er deres menn mot magen?
Min kjære samboer :bryn: viser helt nye sider av seg selv om dagen.
Jeg har jo lest om pappaer som snakker til magen, kysser den godnatt osv, men trodde aldri han var typen til det. Den gang ei!! :)
Hver kveld stryker han magen min så forsiktig og sier: "God natt da kjære vesle L!" og så kysser han den :gladtrist
Jeg blir jo så rørt!!!!
Gleder meg til han kan kjenne spark utenpå! :klapp:
Måtte bare fortelle.... Er veldig stolt!! ;)
Klem fra vesle L 15+0 og
Min samboer har ogs forundret meg!Han stryker magen gir den kos kyss og snakker meg den!!Men i helga da sang han for den jeg fikk helt tårer i øynene!!Det er så godt å ha det sånn!!
Vi får kose oss med de søte mennene våre!!
Klem fra spira og lille vidunder 18+5
Sambo forholder seg ganske rolig til magen ennå. Men han stryker forsiktig på den innimellom og han vil at jeg skal si i fra når jeg kjenner liv. Han ønsker veldig å få kjenne sparkene han også. :hjerter: :hjerter:
Han passer også på at jeg ikke bærer tungt og at jeg får hvile når jeg er sliten. Ofte ligger jeg på sofaen og sover etter jobb og da passer han på så jeg ikke blir forstyrret. :D
Så sambo er veldig god og tenker masse på meg. Deilig......... :D
Loppa & Lille Håp, 18+1.
Sambo bruker å stryke meg på magen og spørre hvordan vi har det i dag.
nesten så man smelter helt da.
Cobra 17+1
Min kjære samboer smører meg med massasje olje hver kveld, stryker meg på magen og snakker og forteller ting til Bebis "der inne". Han er kjempe faderlig av seg blitt på bare noen uker, og jeg er sikker på at Bebis kommer til å kjenne han igjen med en gang ;) Ellers så kan kjære :hjerter: ligge å holde på magen min når jeg sover, for å kjenne om det rører seg. Foreløpig har det ikke skjedd så mye, men det er nok ikke lenge før! :D
Klem Sessa 17+0 idag!!! (snart 17+1 faktisk..)
Tidl. bruker
27-08-2002, 12:19
Min mann var også så god mot magen sist jeg gikk gravid.:) Har ikke fått då mye mage ennå. Men gleder meg fordi er en så fin tid å la far få kjenne og ta på magen . Hans første kontakt med :baby: inni der. PLuss at jeg har en på 16 mnd. som jeg holder på å lære å ta på magen. Her om dagen kom gutten bare å kysset meg pluttselig på magen. Ble så rørt da. Han er så glad i babyer.:D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.