PDA

Vis full versjon : Uh..hva skjedde nå? Hvorfor får jeg plutselig kviser igjen??

heidi_1977
28-11-2005, 10:00
I 19. uke, da kommer jammen meg kvisene frem igjen ja! Hvorfor det? Har hatt fin hud i et par måneder nå ( etter å ha hatt utrolig kjip hud de første par månedene..) Så hvorfor blir den plutselig kvisete og fet igjen nå da.. ? Nå har jeg ikke spist godteri på lenge engang.. og det gjorde jeg i startet da det poppet ut sist.. :(
Jeg vil ha tilbake fin hud. Ikke se ut som en prikk. :(

Lise75
28-11-2005, 10:21
Det samme har skjedd med meg. :sur: Det er nok hormonene som herjer med oss...

Føniks
28-11-2005, 10:26
Mine dukket opp igjen i uke 30. Det var ikke gøy, men vi er jo fulle av hormoner og de varierer vel litt i styrke vil jeg tro.

maribo
28-11-2005, 10:27
Åhhh, kjenner meg igjen her ja. Har ikke funnet noe system i denne gufne huden med fjortiskviser, men jeg regner med de forvinner for godt til våren... Det er jo så irritabelt, og alt vises så forb.... godt på vinterblek hud :(

Her går det litt i rykk og napp, men har det som oftest bare noen dager om gange, så kan det være borte noen uker (heldigvis).

Maradia
09-12-2005, 15:58
Jeg har fått kjempefin hud etter at jeg begynte å bruke A-creme (http://www.a-creme.com/) :glis:
Det er ikke bare graviditeten som gjorde at huden min var prikkete... den har vært ganske trøblete helt siden jeg sluttet med p-piller... Hvis jeg dropper kremen noen dager, popper det frem igjen, men nå? Feilfri hud :jupp:, bortsett fra litt porete nese - men det kan jeg leve med :nikker:

Spruddle
10-12-2005, 19:19
Jeg leste et sted her inne at det kan ha med barnets kjønn å gjøre? At uren hud betyr jente, og motsatt med gutt...? Det stemte for ganske mange da....og jeg hadde fin hud med begge guttene mine, men ikke nå....hm.....:vetikke:

Føniks
10-12-2005, 19:23
Jeg leste et sted her inne at det kan ha med barnets kjønn å gjøre? At uren hud betyr jente, og motsatt med gutt...? Det stemte for ganske mange da....og jeg hadde fin hud med begge guttene mine, men ikke nå....hm.....:vetikke:

Det kan stemme for min del. Forrige gang hadde jeg helt normal hud frem til fødsel, fikk en hormonell smell etter det. Mens nå har jeg slitt mye med uren hud, selv om jeg går til hudpleie 1 gang i månden og renser huden. Det er i følge UL jente.

tante grønn
10-12-2005, 19:39
Hvis min UL stemmer, så stemmer ikke denne teorien... Jeg hadde noen kviser tidlig i svangerskapet, men nå de siste månedene har huden vært finere enn på mange år. UL i uke 25 viste jente :jupp:

Helenemor
10-12-2005, 20:02
Min hud er helt forferdelig.. Føler jeg har mensen kviser hele tiden. Store røde og de dukker opp midt på kinnet og midt i panna :urk:
For min del så spiller det ingen rolle hvorfor de er der, jeg bare vet at det gir seg etter babyen er født..
Men det er ingen plage for meg, de som kjenner meg vet at jeg normalt ikke er slik. :snill:

Mulle
12-12-2005, 01:32
Jeg har fått mange irriterende små på pannen...hvorfor nå!!!:stønn: Og jeg avviker fra teorien nevnt tidligere...venter nemlig en liten guttebebis!:snill: