PDA

Vis full versjon : Det verste er over

voice
25-08-2002, 14:28
Hallo alle marsdamer.
Jeg har lagt lavt en stund, og forsto lite da jeg kom tilbake til helt nye sider. Er ikke så veldig datakyndig, men med litt prøving og feiling gikk det til slutt.
Endelig er de første tolv ukene over, og jeg slapper litt mer av. Det er liksom første milepæl som er nådd. Magen begynner å synes, den har vært ganske slapp siden i fjor da gutten vår kon. Han var jo diger nesten 5 kilo, og 55 cm!!!!!!!
Nå er ihvertfall katta ute av sekken, både til familie, venner og jobb. Det er litt godt det også. Da er det flere å dele det med. Har ennå bare vært til en kontroll, men satser på neste i løpet av en ukes tid. Det blir spennende!!! Har gått litt ned i vekt, men spiser mat og jeg er ikke kvelm lenger heller. Det blir bare litt mindre mat, flere ganger om dagen. Det retter seg sikkert.

Bare en liten tilstandsrapport fra meg og klumpen.
Mange klemmer til dere alle:klem: fra

Voice og klumpen (12+0)

Beate
26-08-2002, 11:52
Godt å høre at alt er iorden. Om 5 dager er jeg også 12 uker. Men tenker ikke så mye på disse første 12 ukene egentlig, for jeg er på ul hver uke, og ser liksom hele veien at alt er som det skal.

Har heller ikke lagt på meg. Enda jeg ikke har vært noe kvalm nesten i det hele tatt. Men, det kommer nok det også:)

Beate, 11+2

Cazandra
26-08-2002, 13:09
Hei hei!
Gratulerer med overstått 12 uker:klapp:

Jeg er 10 i dag:klapp: Herlig tall...to tall istedet for et:p

Jeg har lagt på meg ca 0,5 kilo.
Ser fra sist svangerskap hadde jeg lagt på meg 1 kilo frem til uke 11. Så jeg er på det samme ennå! :gal:

:klem: fra meg 10+0

Nusse
26-08-2002, 16:40
Er det ikke herlig, vel?????

Passerte de magiske 12 for tre dager siden, og etter det jeg ser på profilen din har vi termin samme dag - 9. mars.
Gikk ned seks kilo for noen uker siden, holder meg fortsatt der. Magen har ikke begynt å vokse ennå, men i dag fikk jeg se lillebabyen på UL. 59.6 mm fra rompe til hode, akkurat som det skal være. Helt utrolig, armer og bein lå og sprellet som bare det.

:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

Lykke til videre!:findag: :findag: :findag: :findag:
12+3

voice
27-08-2002, 01:01
Hyggelig å høre fra dere.

Beate: Du er heldig som er så ofte på ultralyd, det var jeg forrige gang. Gikk til en privatpraktiserende lege som gjorde det på den måten. Artig å følge med fra størrelse mikro til fullbåren. Lykke til med dine to små...

Cazandra; Enig, to tall er noe helt annet enn ett, da begynner det liksom å monne litt. Lykke til med snuppen i magehuset..

Nusse: Ifølge forskjellige terminkalkulatorer har jeg termin alt fra 9. til 11. mars, og jeg finner ikke terminkalkisen her inne, men hvis du sier det så stemmer det nok. Jeg er litt ute av tellinga egentlig, jeg lå som sagt lavt noen uker. Mye jobbing og besøk...
Jeg gleder meg til å komme på ultralyd, da får man liksom noe mer håndfast å glede seg til.!!!!!! Lykke til videre med lillebabyen...

Klem fra Voice og klumpen (12+ noe)

Terten
27-08-2002, 01:14
Ja, det er godt å nærme seg denne 12-ukers-grensen. Er 11+5 i dag, og har vært veldig optimistisk i det siste mhp. at dette skal gå bra. Hadde ul tidlig i uke 11, og da ble jo det hele mye mer virkelig. Har termin 13. mars.

Ja, det er jo en liten stund igjen, jenter.... :)

1,5 kg har jeg lagt på meg så langt. De kom veldig fort. Vekten har vel egentlig ikke økt noe de siste 4 ukene. Men nå har jeg skjønt at det kommer til å bli litt mer fremover. Gleder meg litt til at magen skal synes, da har jeg liksom en unnskyldning for å ta en ekstra pause på jobb! :klapp:

Terten