PDA

Vis full versjon : rart...

Bird
04-01-2003, 00:34
Hei. føler meg helt rar jeg... tung og sliten.. og ikke minst kvalm. i dag har vært den værste hittil.. men jeg vet det blir værre dager, for jeg har ikke kastet opp enda.. bare gått og brekt meg.. :(
får stell og kos fra gutten min da, men ikke alt hjelper.. Jeg er fremdeles i sjokk etter den positive testen på nyttårsaften.. det var jo ikke akkurat planlagt da.. men dette skal vi klare vettu.. :) vi MÅ jo det.. jeg har grått i hele dag, av alt mulig.. søte ting og triste ting.. allt bare får meg til å stortute.. knis..
Glad jeg har dere, jenter som kan hjelpe meg gjennom dette.. prate med meg og sånn.. :???: har så mange spørsmål vettu.. heldigvis skal jeg til legen på tirsdag.. :p
koskos.. nå må jeg finne sengen..
natta..

BIRD med :baby: i magen...

Tingeling
04-01-2003, 01:16
Så dere har fått pratet ut om det nå altså. Og nyttårsaften gikk greit?

Det er ikke sikkert at du kommer til å bli så kvalm at du kaster opp. Selv er jeg bare ganske kvalm, men kaster ikke opp.

Kanskje legetimen på tirsdag kan gi deg litt mer "guts" og puff til å tenke positivt. For det er positivt å være mamma (og pappa), i allefall for de fleste.

Dagene kommer til å oppleves som berg og dal bane... det er vist bare å bite tennene sammen og la dagene jobbe for oss og den lille.

Bird
04-01-2003, 13:48
ja i går hadde vi en koselig prat sammen om akkurat dette lille livet som ligger inni meg.. At det faktisk er positivt og fantastisk, selv om det er heeeelt feil tidspunkt.. men når er egentlig det rette tidspunkt..??? :) men jeg tror det han er mest redd for er å fortelle det til sin mor.. hun er svææært snobbete og gammeldags.. synes sikkert det er flaut at hennes sønn får barn uten å være gift..
Men jeg gleder meg hvertfall til legen på tirsdag.. blir spennende og få vite mere om meg og spiren inni meg..
:p

kos fra BIRD og lille MY... :)