PDA

Vis full versjon : mat.......

voice
25-08-2002, 14:40
hallo,hallo.

Jeg spiser det meste, men er ikke lenger så higen på middag som jeg har vært. Greier å trykke i meg et par brødskiver til frokost, må nesten det både for min egen del, og lillegutt sin del. Har heldigvis god tid om morran, og spiser frokost med han hver morra...
har fått litt dilla på ferdig-potetmos med opphakka agurk og chilikrydder i. Hadde det i forrige svangerskap også. Drikker mindre kaffe (men det er jo bare bra), og ellers drikker jeg det meste.

Hilsen fra Voice og klumpen (12+0):)

Tidl. bruker
26-08-2002, 11:05
Jeg er ikke noe sugen på middag vselv. Vil helst spise lett mat som er lett for magen å fordaye. Går mye i skiver og knekkebrød. Spiser jeg middag er jeg mett etter en halv talklerken med mat. :uff:

Beate
26-08-2002, 11:49
Jeg spiser omtrent alt mulig jeg...Men innimellom er jeg litt kvalm, og da blir det berenset til knekkebrød eller brødskiver. Spiser ofte, er sulten hele tiden. Men jeg trenger masse mat også har legene sagt, er litt tynn. Så da er det med god sammvittighet jeg propper i meg. Har forøvrig ikke gått opp et gram enda da men..:)

Beate, 11+2

Cazandra
26-08-2002, 13:05
Spiser det meste ennå, men noen dager er det bedre med mat en andre!
Spiser 1-2 skiver til frokost, litt middag og 1 skive til kvelds.
Liker ikke for mye av det søte heldigvis!
Det gjorde jeg ikke sist heller, men det suuuuure er deilig. Mmmmmm

;)

10+0 :klapp:

Billy Jean
26-08-2002, 21:35
Jeg er så innmari glad i salater, så heldigvis er det sunt og bra slik at jeg kan fråtse slik jeg vil! :)
Er ikke helt vegetarianer altså, men spiser som sagt veldig mye grønt både til middag og brødmåltider. :)

Anja22
18-09-2002, 14:35
Fisk!!!
Å det er plutselig blitt så utoligt godt!!
Har det tl middag kvelds og frokost, nå får bare ikke nok av det.
Noe som er til sambo sin store frustrasjon!!!
Heldigbis er også veslejenta gla i fisk så eg har en unskyldnign til og lage det ofte til middag..

Spesiellt grilla Laks eller ørret med mye salat og rømme nam nam!!