Anonyma
04-01-2003, 02:07
Hei, dette har kanskje ikke noe direkte sammenheng med graviditeten nå,men indirekte...?!
I sommer hadde jeg min andre MA. Etter det har jeg begynt å få klaustrofobi...!!! :( :(
Jeg får pustevansker i lange tunneller, og i dag på kino begynte jeg
å tenke på hva som ville skjedd hvis taket ramla ned...:???: :???:
Jeg er nesten redd for å ta toget til byen - hva skjer hvis toget stopper i en tunnel...?!
Selv føler jeg at disse tankene/angsten kom etter MA'en i sommer. Har aldri hatt slike "tåpelige" tanker før -
men i dag er de virkelig reelle for meg... :( :(
Så, noen som kjenner til en dyktig psykolog jeg kan snakke med ?! Eller vet hvor jeg kan/bør henvende meg?!
Det holder ikke å snakke med gubben. Han lytter,men klarer ikke å sette seg i det...
I Oslo-området...
Håper på svar :)
Hilsen Anonyma :)
I sommer hadde jeg min andre MA. Etter det har jeg begynt å få klaustrofobi...!!! :( :(
Jeg får pustevansker i lange tunneller, og i dag på kino begynte jeg
å tenke på hva som ville skjedd hvis taket ramla ned...:???: :???:
Jeg er nesten redd for å ta toget til byen - hva skjer hvis toget stopper i en tunnel...?!
Selv føler jeg at disse tankene/angsten kom etter MA'en i sommer. Har aldri hatt slike "tåpelige" tanker før -
men i dag er de virkelig reelle for meg... :( :(
Så, noen som kjenner til en dyktig psykolog jeg kan snakke med ?! Eller vet hvor jeg kan/bør henvende meg?!
Det holder ikke å snakke med gubben. Han lytter,men klarer ikke å sette seg i det...
I Oslo-området...
Håper på svar :)
Hilsen Anonyma :)