Vis full versjon : Stillinger og voksende mage
Hellu ;)
Lurer litt på hvor lenge det er forsvarlig å bruke misjonærstillingen. Kan man holde på til det blir et ubehagelig press på magen? Jeg er 15+0 idag og begynner å kjenne littegranne ubehag under misjonær-samleie, et ekkelt press på magen.
Bør vel gå fullstendig over til de andre ikke-mage-pressende stillingene vi bruker :p
Noen som vet om dette presset på magen er skadelig for babypjerten????
Klem fra vesle L, kåte sambo :bryn: og litt bekymra
Hei på deg Vinga!
Jeg tror nok ikke det er skadelig for lille nurket, men så lenge som det er ubehagelig for deg, så burde dere finne en annen stilling.
Du kan jo sitte på topp, ellers så har du jo alltid "doggy-style" også! :D
Loppa & Lille Håp, 18+1.
Vinga, jeg føler det samme.
Jeg har et forslag på stilling. Den er enklere og ikke så tung som mange andre som man kan bruke ved stor mage. Du kjenner sikkert/kanskje til den, men jeg prøver å forklare den så bra som mulig. Sjø-stjerne stillingen: Du ligger på rygg, han på siden. Du legger benet som er nærmest ham over hans begge ben og det andre benet mellom hans ben. Den er fin :D Han kan også lett bruke fingrene sine...
Klem Pelen 14+6
Tidl. bruker
26-08-2002, 12:11
Min første unge tok ikke skade av det iallefall!;)
Cazandra
26-08-2002, 14:00
:blush: Mange gode forslag til stillinger!
Et annet forslag er skje stillingen!
Begge ligger på siden, han bak deg! Deilig med svær mage:)
10 uker i dag!!!!:fest:
Du gjør det ddu orker så lenge du orker.. Enkelt og greit ;)
Klem
Vimsen T-6
Det er ubehagelig for deg lenge før det er skadelig for barnet, så du kan være trygg. Vi bruker ennå misjonærstillingen men mannen min løfter seg liksom litt opp på armene slik at han ikke ligger og presser på magen. Slitsomt for ham kanskje men fint for meg.;) Ellers går det an å ligge med rumpen på kanten av sengen mens han står på kne foran. Prøv dere fram og snakk sammen slik at begge føler seg komfortable med situasjonen. Selv føler jeg mer behov for sex nå enn før, men blir veldig sår fordi slimhinnene er mer hovne enn før. Smøringen er veldig god, men hovner skikkelig opp i skjeden og blir derfor sår. Så andre hver dag med samleie er fint, de andre dagene koser vi bare (sammen eller alene)
Koala 24+3
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.