PDA

Vis full versjon : Mer plager på kvelden enn morgenen

Feline
05-01-2003, 00:37
Noen som har det sånn?

Jeg våkner med total panikk nesten hver morgen, for det første jeg gjør er jo å kjenne om symptomene fortsatt er der. Tør nesten ikke å gå på do før jeg har klemt litt både her og der.....osv. I førsten var jeg veldig kvalm på morgenen, men ikke nå lenger. Samme med puppene...

Men så, utover kvelden, dukker de opp: Kvalme, trøtthet (ikke så rart), ømme pupper og alt det der.....

Andre som er mer "kvelds-gravide"?

Tidl. bruker
05-01-2003, 01:26
Ja, jeg er "kvelds-gravid" ;). Mest plager om kvelden.
Men er ikke så veldig det heller, har generelt lite plager/symptomer.
Men det hadde jeg sist også, så jeg tar det med ro :):)

Merete
05-01-2003, 14:41
Ja jeg kjenner meg igjen der ja. Men jeg er kvalm på morgenen, litt på dagen og mye på kvelden.

Men jeg vet jo at det går over da så.......:cool:

Lykke til.

Klem fra

Bird
05-01-2003, 16:22
jeg er mest ettermiddags/tidligkveld kvalm.. aldri vært kvalm om morgningen... våknet et par ganger om natten og vært litt uvel, men ikke så veldig.. nå er jo jeg litt tidlig på vei da, menjeg har ikke kastet opp EN gang enda.. :uff: av og til skulle jeg ønske jeg gjorde det, bare for å vite at alt var ok.. :cool: nei jeg bør vel være glad.. er mest trøtt og sånn.. og sulten hele tiden men jeg orker ingenting.. fant ut at tomatsuppe med masse macaroni og egg var veldig godt... orker ikke så mye annet.. ;)
kos fra meg.

Petterine
05-01-2003, 17:13
Har hatt en lange periode nå når jeg har vært DÅRLIG hele dagen. Særlig om morgenen før jeg får mat i meg........ Noen dager er jeg sengeliggende, andre er jeg passelig ok-)

Tingeling
06-01-2003, 00:35
Jeg er også en typisk ettermiddag-/kveldsgravid. Nevnte det for legen min, men hun bare lo av meg. Bare le i vei du tenkte jeg. Kjenner jo selv at det er værre på kveldene. Tulle kjærring.