Vis full versjon : Røykekutt-Bedre sent enn aldri ?
Ja så har jeg altså bestemt meg...
Til H****** med sigarettene
Vet jeg skulle ha sluttet for leeenge siden, men har ihvertfall sluttet NÅ
Tror ikke dere at det hjelper bittelitt ihvertfall??? *håpe håpe*
Klemmer
Vimsen+Frida T-22
Hei du!
:klapp: Det er noe som heter bedre sent enn aldri vet du!!
Syns du er flink jeg, hvis du klarer å kutte ut helt nå så vil Frida vokse opp i et røykfritt miljø!! Og det er jo også utrolig viktig!!
Stå på, så klarer du deg nok. Du husker jo hvor mye jeg pleide å røyke, så klarte jeg det klarer alle det!! Og det er utrolig deilig å være foruten skal jeg si deg!!!
:findag:
Hei.
Ønsker deg lykke til. Bruk alle tips du kommer over.
Og ja, jeg tror det hjelper mye å slutte nå.
:vink: Hilsen Zara, 14.
Da er du kjempeflink. :klapp: :klapp:
Alt teller, stå på, dette klarer du :) :)
T-12
Hallo:vink:
Joda, de sier det. Det er bedre å slutte 20 dager før enn ikke å slutte i det hele tatt.
Syns du er flink:klapp: Lykke til!
Hilsen Miro:)
Og jeg vet hva du skal igjennom! Jeg sluttet selv da jeg fikk 2 blå, og selv om det ikke var så innmari greit hver dag, så hjalp det å tenke på den som bodde i magen min. Bruk det du også, og når Frida er på utsiden, så setter hun garantert pris på å få "røykfri" melk og en godt luktende mamma:-)
Krysser fingrene for en vellykket røykeslutt. Detta klarer du
:klem: fra aja og en hikkende :baby:
Lykke, lykke til med stumpingen av røyken. Du klarer dette, vet du!:klapp: :klapp: :klapp:
Og blir du :gal2: så prøv å minne deg selv om hvor bra du er, hvor sterk du er... Du må stå på for deg selv, nå altså!!
Lykke lykke lykke til!!!
:findag: .... fra
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
F L O T T !
Lykke til! :) :) :)
Polyanna
12-08-2002, 15:56
Lykke til! Bedre sent enn aldri, ja!:)
Husk også at hvis du ikke røyker mens Frida vokser opp, så er det mye mindre risiko for at hun selv begynner å røyke som voksen. DA har du spart henne for mye, da!:)
Syntes du er dyktig jeg, bare ved og ta initiativet...
Jeg har lovet meg selv og andre det at når fødselen starter er det 0,niks mer røyk på meg, ikke ta med meg røyken på sykehuset, eller tillate at noen tilbyr me det der...
Dette er måten jeg må gjøre det på, fordi jeg rett og slett ikke er sterk nok til å gjøre det på andre måter, og fordi Kay røyker MASSE... vi har vel og merke ALDRI tatt en eneste røyk inne i leligheten.
Men målet mitt er å dra ifra røyken og aldri røre den mer i det fødselen starter..
Jeg beundrer deg, Vimsen!!!
Nibe og lillegutt 36+2/36+6:baby:
:findag:
:klapp:STÅ PÅ, VIMSEN !! :klapp:
Dette klarer du !! Det er ALDRI for sent å slutte!
Selv røkte jeg i 11 år og klarte å slutte.
Klarte jeg det kan alle!
Stå på:klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
Klem fra Stini
(ex-røyker)
Hurra! Dette klarer du!!!
Og klart at det hjelper å slutte nå! Hver dag du er reøyfri hjelper! Selv sluttet jeg 3 dager etter EL, og har bare tatt en festrøyk siden. Har faktisk ikke savnet det denne gangen, sikkert fordi gubben har vært flink også!
Sist jeg gikk gravid ble jeg enig med legen min om at jeg kunne få lov til å ta en eller to "festrøyk" dersom suget ble alt for ille i store selskaper. Så da ble det vel kanskje 2-4 røyk i mnd. Men da savnet jeg det mye mer enn før. Nå, med den nye røykeloven er det myye lettere!
Ønsker deg masse lykke til! Dette klarer du så fint! Husk å belønne deg selv underveis, bruk pengene du sparer på en uke eller en mnd til å noe fint bare til deg selv, hudpleie, kremer hva som helst! Belønning er viktig!
Gloria 82
30-05-2005, 10:36
Kjempe Flink er du :klapp::klapp:
Bedre sent enn aldri ja :nikker:
Lykke til :klemmer:
:klapp: :klapp:
Inlegget fra Vimsen er fra 2002.........
Tidl. bruker
30-05-2005, 13:27
Inlegget fra Vimsen er fra 2002.........
unnskyld...men...:rofl:
Det lønner seg å sjekke dato...og ikke minst årstall ja.... :fnise:
Gloria 82
30-05-2005, 13:37
....oki.....
Håper Vimsen klarte det sist da :nikker:
:.........
:fnis:
Tror Vimsen sluttet både sist og denne gangen jeg :p
Grattis så deilig da. Jeg sluttet etter 4 uker og er veldig glad for det, men kommer til å unne meg røyk i festlige anledninger i frenmtiden ja.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.