PDA

Vis full versjon : Ny UL i dag...

Tidl. bruker
05-01-2003, 00:52
Huff, i dag da jeg var på do så jeg ørlite blod i trusa. Jeg ble så redd, men det kom ikke noe mer så jeg bestemte meg for å slå meg til ro med det. Men da vi var på vei hjem fra byen kom det en del brun utflod og jeg ble så redd igjen :( . Vi var rett ved sykehuset så vi bestemte oss for å gå innom og høre hva de hadde å si. Og da fikk jeg en ny UL. Og inni magen hadde Lilletryll det bra! H*n hadde vokst 2 mm på 2 dager, og hjertet slo fort og rytmisk! Ble så glad. Men så viste det seg at det faktisk hadde vært 2 :baby: :baby: der inne, men det var en tom fostersekk :eek: Så forhåpentligvis er det der den brune utfloden kommer fra. Jeg håper det! Fikk iallefall vite at jeg etter målene er 6+5 i dag, altså 4 dager etter skjema. Jaja, så lenge :baby: har det bra og vokser så er jeg fornøyd! Blir bare så redd når det kommer brunt ut....

Tidl. bruker
05-01-2003, 01:23
Uff skjønner at du ble redd ja. Godt du fikk sjekka det og at babyen har det bra :).
Dette går nok bra Sannemor :klem:

Tidl. bruker
05-01-2003, 16:39
Bare lurte på noe jeg...
Er det noen av dere som har opplevd at dere egentlig skulle ha tvillinger, og så går den ene til grunne? Blødde dere da?

Merete
05-01-2003, 19:19
Når jeg fikk mitt første barn ble jeg fortalt at det var to fostersekker. Altså at det var tvillinger til å begynne med.
Jordmor fortalte at dette egentlig var veldig vanlig og at det sterkeste barnet tar all næringen slik at det svakeste ikke klarer å utvikle seg.

Det er nok mange der ute som har hatt tvillinger i magen de første dagene.....:)

Lykke til videre i svangerskapet.

Tingeling
06-01-2003, 00:29
Så deilig da Sannemor at alt (fortsatt) er i orden. Det er DERES tur denne gangen.

Skjønner godt at du får angst av dette. Har angst nesten hele tiden jeg og det er UTEN blod i trusa. Tørr ikke tenke på hvordan det hadde vært MED blod.