PDA

Vis full versjon : Litt skryt om mannen i mitt liv!

Sun shine
25-08-2002, 18:39
Svanger skapet har vel lett for å sette størst fokus på den blivende mamma. men nå vil jeg skryte litt av pappa'en.

:hjerter: Mannen min er den beste, kjekkeste og snilleste i hele verden.
.::nuss Han har vært tålmodig, omtenksom og snill når jeg har hatt mine hormonelle utbrudd. Taklet at jeg har vært sliten og super trett til tider.
:klem: Og nå når kroppen min forandrer seg og jeg begynner å kjenne meg tykk, så elsker han kroppen min og koser masse med meg og den nye magen.
:elsker: Er med meg og kikker og ser på alt av baby ting og tang, Når jeg har shoppet noen nusselige plagg synest han det er kjempe morro.

:elsker2: han sier til meg hver eneste dag hvor høyt han elsker meg

:wow: Er såååå fantastisk glad for at jeg har han og at det er han som er mannen min og skal bli pappa til barna mine.

God helg jenter, kos dere med hverandre og den lille i magen.

:vink: Klem fra Lina 19+1:hjerter:

melankolibri
26-08-2002, 10:16
:gladtrist Så koselig, Sun Shine!!!! Jeg får helt frysninger jeg!:gladtrist

:hjerter: Men heldigvis har jeg en god mann jeg også, selv om han kunne vært "bittelittegrann" mere romantisk av og til. Men jeg kan jo ikke få alt heller. Og jeg klager ikke!! :D :hjerter:

Kos deg med mannen din du :klapp: :klapp:

Mo & Nurket
26-08-2002, 12:10
Så flott at du har en så herlig og omtenksom mann!!:klapp:

Har hørt flere historier som forteller om menn som ikke er noe flinke til å passe på sine gravider damer, og ikke viser interesse for mirakelet som vokser i magen. Og stakkars de damene det kan ikke være lett for dem, men det er jammen godt at ikke alle er slik!!

Har også en svært så omtenksom og kjærlig samboer! Han fortjener virkelig skryt for all den omsorg han viser for meg og den lille :elsker: :elsker:

lillemor
26-08-2002, 13:54
Ja!!:klapp:

Heldige vi er! Min samboer er også kjempeskjønn! Han vimser rundt og er så stolt av magen som vokser, og kjempetålmodig når jeg er vanskelig og irritabel (til og med det er bare morsomt, "hehe nå har du fått humørsvingninger også" ):lol:

Godt de også er fornøyde og interesserte og gleder seg!:hjerter:

klem fra lillemor og lille knøtte 21+1