Vis full versjon : ligge på magen..
er det skadelig å ligge på magen.. jeg elsker å sove på magen, er bare redd for at jeg kveistrer noe der... :p hvor lenge kan man ligge på magen?
pinlig spørsmål jada... :o
Tidl. bruker
05-01-2003, 16:37
Tror ikke det er farlig å sove på magen ennå, så lenge det ikke er vondt. Jeg klarer ikke å sove på magen lenger for da blir jeg så kvalm :p
Petterine
05-01-2003, 17:12
Og gjør den ennå, men merker at når jeg er kvalm, går det ikke!
Hvor lenge kan man sove på magen? Noen som vet?
(må vel lage et hull i madrassen til magen senere for å få sove........;)
En kjenner jo litt selv når en ikke behøver å ligge må magen.
Når det blir ubehagelig og vondt bør du ikke gjøre det, men hvis du synes det er greit, tror jeg ikke det er farlig.
Barnet ligger veldig trygt inne i livmoren, både mot støt og trykk.
Det tåler mer enn hva vi tror....
:) :) :)
Jeg tror det er veldig individuelt hvor lenge man kan ligge på magen. Jeg vet om noen som har gjort det til 6. måned. Det var ikke jeg i nærheten av å kunne sist jeg var gravid. Jeg tror man selv best kan merke, når det begynner å bli "feil".
Jeg er også helt avhengig av å ligge på magen for å få sove. Husker at det var litt kinkig i mitt forrige svangerskap. Måtte styre litt for å venne meg til å sove på siden. Ryggen var helt umulig å sove på. Du merker iallefall helt klart selv når det er på tide å slutte å ligge på magen, en får liskom ikke noe valg. Ruller over på sidene på en måte :) Er nok helt ufarlig frem til du merker det som ubehagelig. Nyt det mens du kan:sover:
Tidl. bruker
05-01-2003, 23:48
Du kan sove på magen til du synes det er ubehagelig selv :)
Tingeling
06-01-2003, 00:21
Svarer som flere andre her. Det er nok ikke farlig å ligge på magen, men det begrenser seg jo selv etterhvert.
Sist så lå jeg på siden (så langt på magen som jeg klarte) nesten til the bitter end.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.