PDA

Vis full versjon : Noen som merker det på vekta???

Ann
05-01-2003, 20:53
Lurer på om det er noen andre av dere som så smått begynner å se det på vekta? Veide meg i morges (9+2) og da kunne jeg notere meg 1,5 kilo tyngre :) Heretter går det bare en vei..

Petterine
05-01-2003, 21:02
foreløpig har det såvidt gått nedover... Har vært endel kvalm, så regner med det er grunnen. Men ser for meg at det heretter går OPPOVER........ Lurer på hvor mye jeg kommer opp..kanksje jeg ser ut som en hval til sommeren i bikini?:leiseg:

solregn
05-01-2003, 21:09
Kan også konstantere at jeg har gått opp 1,5 kg siden jeg var på kontroll i midten av desember... Men er egentlig kjempefornøyd med at det ikke er mer jeg da! Det har tross alt vært jul i mellomtida!!!!

Bird
06-01-2003, 00:26
jeg har heller gått ned jeg.. eier ikke matlyst.. og spiste omtrent ingenting julen... men jeg gruer meg.. jeg er jo ganske lubben fra før så.. jajaj.. :)

Balumba
06-01-2003, 09:53
Har verken gått opp eller ned. Har hatt veldig dårlig matlyst, så jeg har tvunget meg selv til å spise. Og da har det ikke blitt mye ekstra julegodt :p Men jeg har jo tydeligvis fått i meg litt, selv om matlysta har vært på bånn! Regner med at kiloene dukker opp etterhvert!

petrine
06-01-2003, 11:00
...og det er nok pga. kvalmen. Men eg er ikkje redd for at eg ikkje skal legge på meg. Med +25kg i forige svangerskap friskt i minne er eg glad så lenge kiloane held seg vekke!!!!

:) petrine

Jaquie
06-01-2003, 12:24
Først gikk jeg ned en kilo men i løpet av jula har jeg gått opp to, dvs at jeg veier en kilo mer enn jeg pleier. Jeg har veldig lyst på mat (nesten hele tiden) men heldigvis har jeg ingen interesse for sjokolade og annet snacks.

Carina
06-01-2003, 15:37
Jeg har spist utrooolig mye i julen, både godteri og mat (i tillegg til å ikke beveget meg så mye...)så jeg trodde jeg hadde gått opp. Men vekta er den samme :klapp:
Tror nok det kommer av at før jeg ble gravid trente jeg vekter og siden jeg har sluttet med det blir musklene mindre og vekta holder seg. (Muskler veier mer enn fett ;) )

Susanne
06-01-2003, 15:50
Veier det samme jeg.. Gikk ned 2 kg, men de har kommet tilbake igjenn

Nomi
06-01-2003, 15:57
Rett over jul hadde jeg gått opp 2 kg, noe som jeg skylder på svigermor og hennes mat for. Nå har jeg gått ned igjen disse kiloen og det er vel fordi jeg ikke har noe videre matlyst. Problemet er at bare tanken på vanlig mat gjør meg uggen, men sjokolade ol har jeg ingen problemer med.
Dette kan bli en farlig trend utover...

litlestar
06-01-2003, 18:58
jeg har faktisk gått opp ca 1,5kg.. føler meg stor.. hehe.. jeg har alltid vært lita og tynn.. men nå innbilder jg meg at jeg har mage..

det må da ha noe med psyken å gjøre? sikkert fordi jeg gleder meg til å få mage..

tigergutt
06-01-2003, 23:03
Jeg har gått ned 1 kg. Spiste maaaaase i julen, men har vert flink etter det. Er en del kvam, og det eneste som hjelper, er vann sysnes jeg. så jeg drikker sikkert 5 liter vann til dagen. :klapp: Sjokolade og alt annet søtt frister ikke noe. (Kan komme av kvalmen....:))